تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

کیش و قشم مناطق آزاد معین اربعین مهران شدند

کیش و قشم مناطق آزاد معین اربعین مهران شدند
ایلام - استاندار ایلام‌ خواستار حضور میدانی مناطق آزاد در مراسم اربعین در استان ایلام شد و گفت: مناطق آزاد قشم و کیش به عنوان معین در اربعین استان تعیین شدند تا در ساخت زیرساخت ها و تجهیزات و امکانات لازم کمک و مساعدت داشته باشند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا در تداوم پیگیری‌ خواسته ها و مطالبات مردم استان در مرکز و در نشست ستاد مرکزی هماهنگی اربعین حسینی (ع) در مناطق آزاد که به میزبانی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و با حضور سردار سعید محمد و مجموعه اعضاء برگزار شد، خواستار استفاده از ظرفیت مناطق آزاد در کمک و مساعدت به اربعین استان ایلام برای ایجاد زیرساخت‌ها و تجهیزات لازم شد.

وی اظهار داشت: در اربعین امسال به علت اشتیاق بالای مردم بعد از ۲ سال وقفه برای حضور در این مراسم معنوی و همچنین به خاطر فصل گرما نیازمند اهتمام ویژه برای تجهیز امکانات خدماتی، رفاهی، غذایی، بهداشتی و سرمایشی (برای ایجاد آب سردکن، سایه بان و…) زائران هستیم.

وی ادامه داد: اربعین امسال در فصل گرما برگزار می شود و به همین خاطر برای رفاه حال زوار در مسیر های مهم اربعین استان ایستگاه هایی برای خدمات دهی به زوار ایجاد شده است که نیازمند تجهیز امکانات از جمله سایه بان و وسایل خنگ کننده هستیم و لازم است این مهم نیز مورد توجه قرار گیرد.

در این نشست سردار سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور ضمن اعلام آمادگی مناطق آزاد برای پشتیبانی و خدمات دهی به زوار در اربعین امسال با درخواست استاندار ایلام مبنی بر تعیین شدن مناطق آزاد قشم و کیش بعنوان معین استان ایلام در اربعین پیش رو موافقت کرد.

به گزارش ایرنا، بیش از ۶۰ درصد زائران اربعین مرز مهران را باتوجه به نزدیکی به عتبات عالیات و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق انتخاب می کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.