تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱

رضایت مندی ۹۸ درصدی زائران از زیرساخت های ایلام

رضایت مندی ۹۸ درصدی زائران از زیرساخت های ایلام
ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه مهران مرز اول کشور برای تردد زائران اربعین است. گفت: ۹۸ درصد زائران طبق بررسی های انجام شده ناظران و ستاد اربعین، از خدمات رسانی به زائران و توسعه زیرساخت های استان ابراز رضایت دارند.

 

حسن بهرام نیا روز سه شنبه در گفت وگویی خبری اظهار داشت: زیرساخت های عمرانی استان در حوزه اربعین به ویژه راه و جاده در مقایسه با گذشته توسعه محسوسی یافته است.

وی افزود: عملیات چهاربانده کردن مسیر ایلام – مهران و ایلام- چرداول به اتمام رسیده و این محورهای مواصلاتی به زیر بار ترافیکی رفته اند.

استاندار ایلام ادامه داد: اکنون تردد در این مسیرهای پرتردد روان است در حالی که سنوات گذشته با بروز یک تصادف جاده به مدت طولانی بسته می شد اما اکنون با تعریض مسیر، خودروها بدون هیچ مشکل ترافیکی خاصی تردد می کنند.

بهرام نیا یادآور شد: اتوبوس های برون و دورن شهری در پایانه برکت به اندازه کافی مستقر هستند و مسافران را با نرخ مصوب به مقاصد خود می رسانند و قیمت مصوب هر استان در پایانه برای اطلاع مسافران و رانندگان نصب شده است و تیم های نظارتی و بازرسی بر روند فعالیت این اتوبوس ها نظارت دارند.

وی اضافه کرد: همچنین ایستگاه های صلواتی در تمام نقاط طول مسیر حرکت زائران دایر شده و به آنها خدمات رسانی می کنند.

وی تاکید کرد: زائرانی که در گذشته مرز مهران را برای عبور خود انتخاب کرده اند و امسال نیز از همین گذرگاه تردد داشته اند، به تفاوت توسعه زیرساخت ها اعتراف دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.