تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

فرمانده انتظامی ایلام: شاکله اصلی پلیس ولایتمداری است

فرمانده انتظامی ایلام: شاکله اصلی پلیس ولایتمداری است
ایلام - فرمانده انتظامی ایلام با بیان اینکه افتخار نیروی انتظامی خادم مردم بودن است، گفت: شاکله اصلی پلیس ولایتمداری است.

 

سردار دلاور القاصی‌مهر روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک با حضور امام جمعه و استاندار ایلام بیان کرد: هفته ناجا با بیش از ۱۰۰ برنامه از ۱۳ تا ۱۹ مهر ماه آغاز شده که امید است همکاران ما بتوانند در این هفته خدمات ارزنده‌ای را به مردم استان ارائه دهند.

وی تاکید کرد: مجموعه انتظامی با یک اراده قوی در مسیر ساختن تمدن نوین اسلامی و قرار گرفتن در مسیر تراز اسلامی حرکت می‌کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: نیروی انتظامی، امنیت را حق بجا و قانونی مردم می‌داند و اعتقاد دارد که مردم در نظام اسلامی در سایه امنیت کامل زندگی کنند.

وی اضافه کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با سناریوهای متفاوت با ترور دانشمندان و نخبگان کشور، فتنه‌های مختلف، تحریم‌های ظالمانه، عملیات روانی و جنگ همه جانبه تبلیغاتی و رسانه‌ای ترکیبی تلاش می‌کنند منافع مختلف خود را دنبال کنند، اما با حضور آگاهانه مردم و تلاش‌های شبانه روزی که در مجموعه انتظامی و سایر دستگاه‌های امنیتی انجام می‌شود، اهداف دشمنان نافرجام مانده است.

سردار القاصی‌مهر با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهنمودهای به موقع مقام معظم رهبری توانسته است امنیت مطلوبی را به وجود آورد، گفت: تقویت تعاملات دو جانبه مردم و دستگاه ها با نیروی انتظامی در روند دستیابی به امنیت توسعه یافته و پایدار نقش مهمی دارد و برای تحقق جامعه محوری پلیس باید این تعاملات تقویت شوند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.