تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

استاندار ایلام:

بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی پروژه های سفر رییس‌جمهور به استان را عملیاتی کنند

بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی پروژه های سفر رییس‌جمهور به استان را عملیاتی کنند
ایلام - استاندار ایلام گفت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مصوبات سفر دور اول سفر رییس‌جمهور به استان را تکمیل و عملیاتی کنند.

 

حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در نشست پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان با اشاره به اینکه سفر ریاست محترم جمهوری در آینده نزدیک به استان ایلام انجام خواهد داد، اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی از تجربیات سایر استان ها در راستای توسعه استان برای دور دوم سفرهای ریاست جمهوری با تاکید بر طرح های مهم و تاثیرگذار استفاده کنند.

وی یادآور شد: برای دور دوم سفرهای ریاست جمهوری به استان باید چند پروژه مهم و شاخص که در زندگی مردم تاثیرگذار باشند مورد توجه قرار گیرد و این امر نیازمند پیگیری مدیران استان است.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های اجرایی پروژه های اولویت دار خود را معرفی کنند، تاکید کرد: برخی از پروژه های استان که تکمیل نشده است نیز در دستور کار قرار گیرد که مردم از شیرینی تکمیل این طرح ها، برخوردار شوند.

بهرام نیا با تاکید بر تکمیل طرح های استان با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد، ابراز کرد: مدیران استان پیگیری های لازم را انجام داده اند و چندین مدیر که پروژه های مهم داشته اند پیگیری های خوبی انجام داده و نتیجه پیگیری ها خوب جواب داده است اما لازم است این پیگیری ها تداوم داشته باشد و اعتبار لازم را از وزارتخانه های متبوع جذب کنند.

وی با بیان اینکه ایلام به عنوان یکی از استان های کم برخوردار مقصد سومین سفر رییس جمهوری در دور اول سفرها بوده است، ابراز کرد: دولت سیزدهم با ۱۴۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی از دولت قبل روی کار آمد و در آن مقطع دولت با وجود بدهکاری های زیاد برای پرداخت حقوق کارمندان نیز با مشکل مواجه شده بود اما عزمی جدی برای توسعه استان های کم برخوردار داشته و دارد.

استاندار ایلام اضافه کرد: برای افزایش اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به استان در دیداری با رییس جمهور در مرکز با حضور نمایندگان مجلس مشکلات و مسایل استان را مطرح و آیت الله رییسی مساعدت نموده و ۸۰۰ میلیارد تومان در بخش های مختلف به استان متمم سفر در نظر گرفته شد.

بهرام نیا اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی طرح ها و پروژه های مصوب سفر و همچنین تخصیص اعتبار بسیار خوب بوده است اما تنها بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به تعهدات خود عمل نکردند.

وی افزود: در حال حاضر ۶۴ درصد مصوبات سفر رییس جمهوری محقق شد و اگر چنانچه این ۲ نهاد نیز به تعهدات خود عمل کنند جزو استان های برتر از نظر تحقق مصوبات سفر هستیم.

استاندار ایلام خواستار توجه ویژه بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به استان شده و گفت: بعنوان نماینده عالی دولت و از طرف مردم ایلام به دلیل اجرا نشدن تعهدات و مصوبات سفر رییس جمهور به ایلام به دو نهاد گلایه داریم.

بهرام نیا یادآور شد: در حاشیه دیدار مسوولان کشور با رهبر معظم انقلاب، با رییس بنیاد مستضعفان دیدار داشتیم و ایشان قول مساعد دادند این نهاد در تکمیل بیمارستان شهر ملکشاهی به تعهدات خود عمل کند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.