تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

کمیته امداد ایلام رتبه دوم اشتغال آفرینی را در کشور کسب کرد

کمیته امداد ایلام رتبه دوم اشتغال آفرینی را در کشور کسب کرد
ایلام - مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: این نهاد در بین دیگر استان های کشور در زمینه اشتغال آفرینی برای نیازمندان در نیمه نخست امسال موفق به کسب رتبه دوم شده است.

 

رضا طاهری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: در ارزیابی های صورت گرفته توسط کمیته امداد مرکز، امداد ایلام در شاخص پرداخت تسهیلات به نیازمندان جویای کار با جذب ۵۳ درصد اعتبارات بر اساس برنامه ابلاغی رتبه نخست را در بین دیگر استان های کشور داشته است.

وی افزود: در شاخص ایجاد فرصت های شغلی نیز امداد استان ایلام تاکنون با تحقق ۴۲ درصد برنامه ابلاغی سالیانه نسبت به دیگر استان های کشور جایگاه دوم و نیز در زمینه ارائه آموزش های شغلی و مهارتی با تحقق ۳۵ درصد برنامه ابلاغی و هدف گذاری شده جایگاه چهارم کشور را داراست.

مدیرکل کمیته امداد ایلام تصریح کرد: بر این اساس امداد استان ایلام در مجموع این شاخص ها طی ۶ ماهه نخست امسال با کسب ۴۵ امتیاز، بعد از استان سمنان جایگاه دوم کشور را در زمینه اشتغال آفرینی و توانمند سازی کسب کره است.

طاهری در پایان با عنوان اینکه اجرای برنامه های اشتغالزایی در راستای توانمندسازی خانواده ها همچنان به سرعت ادامه دارد، گفت: کسب جایگاه دوم کشور در زمینه اشتغال زایی برای نیازمند توسط امداد استان ایلام در حالی است که در ۱۲ ماهه سال گذشته ایلام در جایگاه پنجم کشور قرار داشت.

بیش از ۷۰ هزار نفر در ایلام از خدمات کمیته امداد برخوردارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.