تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵

پروانه ساخت هزار و ۵۰۹ واحد ملی مسکن در ایلام صادر شد

پروانه ساخت هزار و ۵۰۹ واحد ملی مسکن در ایلام صادر شد
ایلام - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: در راستای طرح نهضت ملی تولید مسکن در استان تاکنون پروانه ساخت هزار و ۵۰۹ واحد مسکونی صادر شده است.

حبیب الله محبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: بنیاد مسکن به عنوان کارگزار راه و شهرسازی، احداث حدود سه هزار واحد مسکن ملی را در دستور کار قرار دارد که عمده این پروژه ها در سطح شهر ایلام آغاز شده است.

وی افزود: تاکنون برای هزار و ۱۱۷ واحد نیز با بانک های استان عقد قرارداد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام بیان کرد: اسکلت ۲۴۵ واحد نیز تکمیل و ۲۴ واحد نیز به مرحله دیوار چینی رسیده است.

محبی، تعداد واحدهای مسکن ملی فعال در حال اجرا را هزار و ۳۸۸ مورد عنوان کرد و یادآور شد: تعداد واحدهای درشرف اقدام نیز هزار و ۳۱۶ واحد است.

وی تاکید کرد: پروژه هزار واحدی شهر ایلام به صورت بنیاد ساخت و پروژه ۳۶ واحدی آبدانان به صورت گروه ساخت در شرف انجام است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام ادامه داد: عملیات اجرایی احداث مسکن ملی در سطح شهرستان های ایوان ۳۲ واحد و دره شهر ۱۰۴ واحد نیز آغاز شده و در مابقی شهرستان ها، لومار ۲۰ واحد، آبدانان ٣۶ واحد، ملکشاهی ۱۰۰ واحد، سرابله ۳۲ واحد تفاهم نامه ها منعقد شده است و با توجه به تغییر طرح در شهرهای مهران و دهلران به صورت یک طبقه در مرحله تهیه زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی می باشد.

به گفته محبی، تاکنون اعتباری افزون بر ۲۳۳ میلیارد تومان در اجرای پروژه های مسکن ملی در استان ایلام هزینه شده است.

وی تصریح کرد: اسکلت ۲ بلوک پروژه ماهور شهر ایلام به طور کامل اجرا شده و پروژه بلوار نماز شهر ایلام در مرحله تکمیل اسکلت بوده و مابقی پروژه ها نیز با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال اجراست.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: تاکنون افزون بر ۱۵۲ میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان در وضعیت تخصیص پروژه های مسکن ملی استان پرداخت شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.