تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷

آبفای استان ایلام دستگاه برتر در اقامه نماز شناخته شد

آبفای استان ایلام دستگاه برتر در اقامه نماز شناخته شد
نگاه اقتصاد - در مراسمی با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان ایلام از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام  به دلیل کسب دستگاه برتر در بین دستگاه های اجرایی تقدیر شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، فیض اله رضایتی، رئیس ستاد اقامه نماز استان ایلام در این مراسم ضمن تقدیر از پرویز ناصری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: شرکت آب و فاضلاب ایلام از جمله دستگاه هایی است که موضوع نماز در آن مورد توجه بوده و در ارزیابی های صورت گرفته بعنوان دستگاه برتر و شایسته تقدیر انتخاب شده است.

 

در این مراسم همچنین ناصری مدیرعامل آب و فاضلاب ایلام با قدردانی از نگاه ستاد اقامه نماز استان ایلام به عملکرد دستگاه های اجرایی در بخش نماز گفت: توجه به مسائل فرهنگی و دینی در آبفای ایلام مورد تاکید است و خوشبختانه همکاران آبفا در این زمینه مشارکت خوبی دارند.

 

وی افزود: همکاران آبفای استان در چهاردهمین دوره مسابقات قرانی وزارت نیرو که آبان ماه سال جاری در تهران برگزار شد خوش درخشیدند و یکی از همکاران آبفای استان رتبه اول را در دو رشته حفظ و ترتیل قرآن کریم کسب نمود.

 

گفتنی است، در پایان مراسم با اهدای لوحی که به امضای ناصر نجفی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام، و فیض اله رضایتی، مدیر ستاد اقامه نماز استان، رسیده از پرویز ناصری مدیرعامل آب و فاضلاب ایلام تقدیر شد.

 

لازم به ذکر است ستاد اقامه نماز استان ایلام هر ساله پس از ارزیابی فعالیت های انجام شده در دستگاه های اجرایی بر اساس برنامه های تدوینی، مدیران برتر را انتخاب می کند.

 

شرکت آب و فاضلاب استان ایلام نیز بر اساس برنامه های تدوینی و در قالب شورای فرهنگی و دینی برنامه های متعددی پیاده سازی می کند که بخشی از این برنامه ها، مربوط به دستورالعمل های ستاد اقامه نماز استان ایلام است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.