تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ - ۹:۳۶

اتصال صد درصدی ۱۰ دستگاه به درگاه ملی مجوزها/ ۷ دستگاه هنوز وصل نشده‌اند

اتصال صد درصدی ۱۰ دستگاه به درگاه ملی مجوزها/ ۷ دستگاه هنوز وصل نشده‌اند
تهران- وزارت اقتصاد اعلام کرد: با گذشت نزدیک به ۱۰ ماه از الزام دستگاه‌ها به صدور مجوزهای مربوطه از طریق درگاه ملی مجوزها، ۱۰ دستگاه به صورت ۱۰۰ درصدی به این درگاه متصل شده و عملکرد ۷ دستگاه هنوز در اتصال به درگاه صفر است.

 

به گزارش وزارت اقتصاد، بررسی میزان اتصال مجوزهای دستگاه‌ها به درگاه ملی مجوزها تا ۲۵ آذرماه سال جاری نشان می‌دهد از مجموع ۴ هزار و ۴۱۲ مجوز دستگاهی، ۳ هزار و ۷۲ مجوز به درگاه ملی مجوزها متصل نشده است؛ ۱۰ دستگاه به صورت ۱۰۰ درصدی متصل و ۷ دستگاه کاملاً قطع هستند.

سازمان انرژی اتمی ایران، سازمان نظام مهندسی کشاورزی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت نیرو، سازمان صدا و سیما، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت نفت، صندوق نوآوری و شکوفایی و وزارت آموزش و پرورش به صورت ۱۰۰ درصد مجوزهای خود را به درگاه ملی مجوزها آورده و بیشترین درصد اتصال مجوزها به این درگاه را داشته‌اند.

اما کانون وکلای دادگستری، سازمان نظام مهندسی ساختمان، سازمان برنامه و بودجه، وزارت کشور، شهرداری‌ها، قوه قضائیه و دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور هنوز هیچ یک از مجوزها را به درگاه ملی مجوزها متصل نکرده‌اند.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت امور اقتصادی و دارایی بیش از ۹۶ درصد مجوزهای خود را به این درگاه آورده‌اند، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ۹۱ درصد و وزارت راه و شهرسازی ۸۴ درصد اتصال به درگاه ملی مجوزها داشته است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.