تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

۲۰ کیلومتر از مسیر ارتباطی مهران- ایلام چهارخطه شد

۲۰ کیلومتر از مسیر ارتباطی مهران- ایلام چهارخطه شد
ایلام- استاندار ایلام گفت: در دولت سیزدهم ۲۰ کیلومتر جدید در مسیر مهران- ایلام چهارخطه شد.

 

حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در بازدید از پروژه چهار خطه کردن جاده حمیل – ایلام اظهار داشت: سال گذشته جلسه ای با قرارگاه خاتم انجام و مقرر شد در قالب تهاتر از محدوده جغرافیایی استان ایلام تا مهران بصورت چهارخطه شود.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را رضایت بخش عنوان کرد و افزود: امیدواریم پیمانکار تا ایام اربعین کل گره های ترافیکی این محور مهم را حذف کند.

استاندار ایلام ادامه داد: در دولت سیزدهم ۲۰ کیلومتر جدید در مسیر مهران- ایلام چهارخطه شد و از مسیر جاده حمیل تا ایلام نیز کلنگ چهارخطه ۲۰ کیلومتر دیگر بر زمین زده شد.

بهرام‌نیا بیان کرد: انتظار داریم پیمانکار مربوطه تا ایام اربعین پیش رو ۲۰ کیلومتر در دست اجرا را به مرحله خاکی برساند و گره های ترافکی حذف تا به خوبی پذیرای زایران بوده و تلفات جانی در سطح جاده ها نداشته باسیم.

وی گفت: این‌ اقدامات و کارهای بزرگ انجام شده گویای این است که علی رغم‌ مشکلات‌مالی دولت اهتمام جدی به سلامت و راحتی تردد مردم در جاده ها دارد.

ادای احترام به مقام شهدا، دیدار با خانواده شهدا، بازدید از پروژه چهار خطه ایلام – جمیل، بازدید از کارخانه کاغذ سنگی، بازدید از محل ایست و بازرسی شباب، بازدید از محل سد احداث چناره، دیدار مردمی و همچنین شرکت در نشست شورای اداری از جمله برنامه های سفر استاندار به چرداول است.

پیگیری و بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های و طرحهای مهم هر شهرستان و دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان از جمله مهم ترین اهداف سفرهای شهرستانی است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.