تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

ظهور و بروز اراده ملی؛

نیروهای مرزبانی ایلام برای برگزاری انتخابات در آماده باش هستند

نیروهای مرزبانی ایلام برای برگزاری انتخابات در آماده باش هستند
ایلام -فرمانده مرزبانی ایلام با اشاره به اینکه نیروهای مرزبانی استان برای برگزاری انتخابات در آماده باش هستند، گفت: امنیت بسیار بالایی با وجود سربازان شجاع و فداکار مرزبانی حاکم است و هیچ دغدغه امنیتی وجود ندارد.

سردار کیاست سپهری روز جمعه با حضور در شعبه ۳۷ واقع در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر ایلام پس از انداختن آرای خود به صندوق در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: برای ایجاد امنیت علاوه بر اهتمام شبانه روزی نیروهای مرزبانی، تلاش نیروهای سپاه پاسداران و انتظامی استان نیز ستودنی و شایسته قدردانی است.

وی بیان کرد: با توجه به برگزاری انتخابات برای ارتقا امنیت مرزی تعاملات بسیاری خوبی با مرزبانی عراق صورت گرفته و امروز کلیه نیروهای مرزبانی در حال آماده باش هستند.

فرمانده مرزبانی ایلام تاکید کرد امروز حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای نشان از افزایش آگاهی و بلوغ سیاسی و زمان شناسی مردم است که هر زمان پای آرمان های انقلاب باشد، به میدان خواهند آمد.

سردار سپهری یادآور شد: امروز شاهد هستیم مردم پاسدار و انقلابی ایلام همگام با مردم کشور در ساعات اولیه روز در پای صندوق های رای حاضر شده و آرای خود اخذ کردند.

وی اضافه کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای از یک سو لبیک به مقام معظم رهبری است و از سوی دیگر موجب اقتدار نظام اسلامی در دنیا می شود و با این حضور هم جانبه جبهه استکبار سرشکسته خواهد شد.

فرمانده مرزبانی ایلام با قدردانی از مردم بدلیل احساس و دخالت در تعیین سرنوشت خود، گفت: با وجود اهتمام و همدلی مردم و پیمان آنان با ولایت امنیت بسیار بالایی در نوار مرزی برقرار است.

به گزارش ایرنا، انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری امروز همزمان با سیزدهمین دوره همه‌پرسی ریاست جهموری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در حال برگزاری است.

۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در استان ایلام واجد شرایط اخذ رای در انتخابات پیش رو هستند که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۶۷۲ نفر زن و ۲۳۳ هزار و ۹۰۱ تن مرد هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.