تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

سردار سلیمانی پرچمدار مبارزه با داعش در خاورمیانه بود

سردار سلیمانی پرچمدار مبارزه با داعش در خاورمیانه بود
ایلام -  فرماندار ویژه دهلران گفت: سردار سلیمانی شخصیتی فرامنطقه ی و پرچمدار مبارزه با داعش در خاورمیانه بود.

لطیف صادقی روز سه شنبه در آیین سومین سالگرد گرامیداشت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع مردم دهلران اظهار داشت: سردار سلیمانی متعلق به آحاد جامعه و برای همیشه در دلها ماندگار است.

وی به خدمات دولت در شهرستان اشاره کرد و افزود: دهلران از شهرستان های وسیع و پیشانی اقتصادی استان است و حضور مسئولان کشوری و استانی نشان از برنامه ها و نگاه ویژه دولت به ظرفیت ها برای توسعه آن می باشد.

صادقی به وجود منابع نفتی و گازی و سرمایه گذاری های دولت در این زمینه اشاره و تاکید کرد: طی ۶ ماه اول سال جاری تعهد اشتغال شهرستان در شرکت ها محقق شد.

وی یادآور شد: چهاربانده کردن مسیر دهلران به اندیمشک و مهران و در زمینه آبرسانی هم طرح آبرسانی به ۲۰ روستای شهرستان به همت دولت و قرارگاه سازندگی خاتم در حال اجراست، ضمن اینکه در نهضت ملی مسکن بصورت ویلایی نیز اقدامات لازم در دستور کار و ساماندهی و هدایت آبگرم نیز در حال اجراست.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به نگاه ویژه استاندار به شهرستان دهلران گفت: برای مرز چیلات نیز اقدامات موثری انجام شده که از امام جمعه شهرستان و پیگیری های استاندار و نماینده مجلس شورای اسلامی در این زمینه تقدیر می شود.

اجرای مداحی ، شعر و سرود ، خاطره گویی توسط فیض الهی از یاران شهید حاج قاسم سلیمانی و یزله خوانی از دیگر برنامه های سالگرد شهادت شهید سلیمانی در دهلران بود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.