تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶

ساخت و اجرای اپلیکیشن اجتماعی نزدیکا توسط دانشجوی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد ۱۲ تهران + گزارش تصویری

ساخت و اجرای اپلیکیشن اجتماعی نزدیکا توسط دانشجوی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد ۱۲ تهران + گزارش تصویری
نگاه اقتصاد - سیده پگاه سجادی اسدآبادی

ساخت و اجرای اپلیکیشن نزدیکا توسط جواد میرمعینی از دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱۲ تهران حائز رتبه برتر شد.

پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد:دکتر نفیسه مطلب؛ سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد۱۲ تهران با تشریح اقدامات و فعالیت‌های گسترده این دانشگاه در راستای افزایش توان مهارتی و شکوفایی استعدادهای دانشجویان این مرکز گفت: با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌گیری از اساتید مجرب و با دانش، همچنین حضور دانشجویان مستعد و با انگیزه این روزها شاهد موفقیت‌های پی در پی این دانشگاه در حوزه‌های مختلف علمی، هنری و… هستیم.

وی خاطرنشان ساخت: افتخار ارزشمندی طی روزهای اخیر برای این مرکز رقم خورد، کسب مقام برتر کشوری در میان سایر مراکز بود، که بواسطه ساخت و اجرای اپلیکیشن اجتماعی نزدیکا صورت گرفت.

و ی اضافه کرد: این فناوری نوین که توسط آقای جواد میرمعینی دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی واحد ۱۲ و با همراهی استاد مربوطه آقای محمود موحدی ساخته شد، با حضور دکتر زلفی گل وزیر علوم، هیئت همراه، همچنین اعضای پژوهشی ستادی، روسا و معاونین دانشگاه علمی کاربردی شرق استان تهران و شماری از دانشجویان رونمایی گردید.

خانم دکتر مطلب در ادامه اظهار داشت: دانشگاه علمی کاربردی واحد۱۲ تهران، برگزار برنامه‌های فرهنگی هنری، مناسبت‌ها و ایام و اعیاد مختلف را به صورت روتین و مستمر در دستور کار دارد، به همین منظور برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) همراه با سخنرانی و ذکر مصیبت و توزیع نذری، همچنین برگزاری مراسم روز دانشجو و بازدید از موزه خوشنویسی با حضور اساتید و دانشجویان، نشست‌های علمی، برگزاری جشن رسمی و سنتی شب یلدا و….به انجام رسیده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.