تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

مدیرکل راهداری ایلام:

چهار میلیون و ۸۶۸ هزار مسافر از مرز مهران تردد کردند

چهار میلیون و ۸۶۸ هزار مسافر از مرز مهران تردد کردند
ایلام - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: چهار میلیون و ۸۶۸ هزار و ۷۵۶ مسافر ایرانی و خارجی، از اول فروردین تا پایان آذرماه سال جاری از مرز بین المللی مهران تردد کرده اند.

سیدزاهدین چشمه خاور روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: زائران ایرانی ورودی مرز مهران ۲ میلیون و ۲۲۳ هزار و خروجی ها از این مرز نیز چهار میلیون و ۲۶۴ هزار و ۱۴۱ نفر بوده است.

وی افزود: این بازه زمانی تعداد چهار میلیون و ۲۶۴ هزار و ۱۴۱نفر زائر تبعه ایرانی از مرز مهران ورود یا خروج داشته اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ادامه داد: همچنین در این مدت ۶۰۷ هزار و ۸۴۰ نفر اتباع خارجی از طریق مرز مهران تردد کرده اند که از این تعداد ۳۰۳ هزار و ۳۶۳ نفر به کشور ورود و ۳۰۴ هزار و ۴۷۸ نفر نیز از مرز مهران خارج شده اند.

چشمه خاور با اشاره به تلاش راهداران اداره کل در سطح جاده های استان جهت سهولت در تردد زائران در ایام اربعین تاکید کرد: این ایام اولویت اصلی در تمام معاونت‌ ها به خصوص حوزه‌های راهداری و حمل و نقل و ادارات شهرستانی بر ایمن سازی و به روز رسانی محورهای اصلی مسیر تردد زائران متمرکز شد که مجموعه این اداره کل نهایت تلاش را بکار خود را در این خصوص جهت تسهیل و سهولت در تردد زائران بکار گرفتند.

به گزارش ایرنا، مرز مهران به واسطه نزدیکی مسافت و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق اصلی ترین و مهمترین گذرگاه زمینی برای تردد زائران است.

در ایام اربعین امسال بیش از ۷۰ درصد زائران اربعین از مرز مهران تردد کردند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.