تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱

استاندار ایلام:

فرمانداران خط مقدم اجرای طرح نهضت ملی مسکن هستند

فرمانداران خط مقدم اجرای طرح نهضت ملی مسکن هستند
ایلام- استاندار ایلام با بیان اینکه پیگیری اجرای طرح نهضت ملی مسکن یکی از معیارهای ارزیابی فرمانداران است، گفت: فرمانداران خط مقدم اجرای طرح نهضت ملی مسکن هستند و انتظار می رود که تلاش مضاعفی در این زمینه داشته باشند.

 

حسن بهرام نیا روز چهارشنبه جلسه شورای تامین مسکن این استان، اظهار کرد: یکی از معیارهای اصلی ارزیابی فرمانداران میزان پیگیری در اجرای طرح ملی نهضت مسکن است.
وی افزود: فرمانداران در راستای تفاهم با مالکین اراضی چسبیده به شهرها و الحاق آن به شهرها در راستای اجرای طرح ملی نهضت مسکن اقدامات لازم را به عمل آورند.
استاندار ایلام با بیان اینکه صفر تا صد پیگیری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ها بر عهده فرمانداران است، گفت: همه مسولان از ابتدای اجرای طرح خوب پای کار آمدند و خوشبختانه به واسطه این همکاری و تعامل، در مقیاس ملی استان ایلام جایگاه خوبی در اجرای این طرح برخوردار است.
وی با بیان اینکه تمامی مصوبات طرح نهضت ملی مسکن لازم الاجراست، افزود: میزان پیشرفت فیزیکی طرح نهضت ملی مسکن، مهم ترین ملاک ارزیابی مدیران است و هر شهرستان پیشرفت بسیار قابل ملاحظه ای در طرح نهضت ملی مسکن داشته باشد فرماندار آن شهرستان عملکرد بسیار خوبی داشته است.
استاندار ایلام در خصوص تسهیلات مسکن به سرپرست های خانوارهای دو معلول به بالا و خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد، گفت: سرپرست خانوارهای دارای دو معلول و دو معلول به بالا از طریق بنیاد مستضعفان ۱۵۰ میلیون تومان بلا عوض ، ۱۰۰ میلیون بلاعوض ازطریق بهزیستی و ۲۰۰ میلیون وام ۴ درصد دریافت می کنند و برای خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد، ۵۰ میلیون بنیاد مستضعفان بلاعوض، کمیته امداد ۱۰۰ میلیون بلاعوض و ۲۰۰ میلیون نیز وام کم بهره نیز دریافت می کنند.
وی ادامه داد: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن همه دست اندارکاران تاکنون خوب پای کار آمدند و خوشبختانه به واسطه همین همکاری در مقیاس ملی مسکن جایگاه خوبی پیدا کرده ایم.
وی افزود: از محورهای ارزیابی های رییس محترم جمهور از استان ها اشتغال و مسکن بوده است که استان ایلام در زمینه میزان ثبت اشتغال رتبه اول کشور را کسب کرده است.
استاندار ایلام تصریح کرد: در زمینه مسکن و اجرای طرح ملی نهضت مسکن استان ایلام مقام هفتم را کسب کرده است و این رتبه با ظرفیتی که در استان وجود دارد قابل ارتقا است.
بهرام نیا بیان کرد: فرمانداران خط مقدم اجرای طرح ملی نهضت مسکن هستند و انتظار می رود که تلاش مضاعفی در این زمینه داشته باشند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.