تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷

وزیر آموزش و پرورش: انقلاب اسلامی به حاکمیت بلامنازع امریکا در جهان پایان داد

وزیر آموزش و پرورش: انقلاب اسلامی به حاکمیت بلامنازع امریکا در جهان پایان داد
نوشهر- وزیر آموزش و پرورش گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و دلاورمردی های ملت بزرگ ایران به حاکمیت بلامنازع در جهان پایان داده است.

 

یوسف نوری روز شنبه در جمع راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن شهرستان تنکابن واقع در غرب مازندران افزود: در سال ۵۷ سازمان جاسوسی آمریکا اعلام کرده بود که تا ۱۰ سال آینده هیچ اتفاقی برای رژیم پهلوی نخواهد افتاد و جیمی کارتر رییس جمهور وقت آمریکا رژیم ستم شاهی را پایگاه امنی می دانست و تصور نمی کرد که یک حکومت دینی در ایران شکل بگیرد.

وی اظهار داشت : امام راحل با توحید و وحدت کلمه و با کمک گرفتن از مردم انقلابی توانست پایه گذار یک انقلاب دینی در جهان باشد .
نوری با بیان اینکه دشمن فکر می کرد که این حرکت انقلابی مردم ایران نتیجه ای نخواهد داشت ، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با اعتماد کردن به مردم و نقش آفرینی آنها توانست تمامی توطئه های آنها را خنثی نماید و محاسبات آنها غلط از آب در آمد.
وی افزود: قانون اساسی جمهوری اسلامی مبتنی بر اسلام تصویب شد و این قانون اساسی مردمی ترین قانون اساسی در دنیااست.

به گفته وزیر آموزش و پرورش ، دشمنان وقتی فهمیدند که انقلاب اسلامی تنهایک تغییر نیست و کاملا یک انقلاب واقعی و جدی است با تمام توان بر علیه آن لشگرکشی کردند.
وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس نه تنها وجبی از خاک ایران اسلامی کم نشد بلکه توانستیم این انقلاب را به سایر کشورها صادر نماییم و به الگویی برای کشورهای مستضعف تبدیل شدیم.
نوری افزود: بعد از دوران دفاع مقدس دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم روی آورد و تلاش کرد تا فرهنگ ایران اسلامی و خانواده ها را مورد هجوم فرهنگ غربی قرار دهد.
این مقام عالی وزارت آموزش و پروری اظهار داشت : تهاجم فرهنگی دشمن همچنان ادامه دارد اما به حول قوه الهی این توطئه ها نیز با شکست مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به ازای هر دانش آموز ایرانی در سال ۵۷ تنها ۱.۵ متر فضای آموزشی وجود داشت افزود: با اقدامات صورت گرفته این رقم به ۵.۲ متر رسیده است.
نوری تصریح کرد: در دهه فجر امسال یک هزار و ۱۰۰ مدرسه در کشور افتتاح شد که ۵۱۸ مدرسه توسط از سوی خیرین ساخته شده که نشان دهنده پیوند نظام و مردم است.
وی افزود: امروز ایران اسلامی در حوزه سلول های بنیادی جزء ده کشور دنیا و در حوزه نانو جزء ۴ کشور دنیا است.
به گفته وی انقلاب لسلامی با قدرت در مسیر پیشرفت و توسعه حرکت خواهد کرد و هیچگاه از اهداف و آرمان های خود کوتاه نخواهد آمد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.