تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴

شوک تلخ به فولاد بعد از برد شیرین؛ نکونام استعفا کرد!

شوک تلخ به فولاد بعد از برد شیرین؛ نکونام استعفا کرد!
تهران- سرمربی تیم فولاد خوزستان بعد از برد شیرین این تیم برابر نماینده عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، از سرمربیگری فولاد استعفا کرد.

جواد نکونام بعد از برد تیمش برابر تیم فوتبال الفیصلی عربستان، در اقدامی غافلگیرکننده، در نشست خبری از سرمربیگری این تیم استعفا کرد.

نکونام بعد از برد شیرین و تاریخی مقابل نماینده عربستان، در نشست خبری اظهار داشت: از این برد خیلی خوشحالیم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم. بازیکنان من در این بازی خیلی زحمت کشیدند و این پیروزی حداقل پاداش آنها بود. در این بازی همه چیز را تحت کنترل داشتیم و به آنچه می‌خواستیم و باور داشتیم، دست یافتیم.

وی افزود: ما یکی از تیم‌های خوب آسیا هستیم، هر چند در بسیاری از موارد قابل قیاس با تیم‌های آسیایی نبوده و نیستیم اما نشان دادیم تا چه حد بزرگ هستیم و آنچه می‌خواهیم را به دست می‌آوریم.

سرمربی فولاد اضافه کرد: این برد را به هواداران خود تقدیم می‌کنیم و البته امین ابراهیمی(مدیرعامل شرکت فولاد) که برای تیم خیلی زحمت کشید و به همه ما چیزهای بسیاری یاد داد.

وی ادامه داد: من آدم حرفه‌ای هستم و وقت و زندگی خودم را برای فولاد و فوتبال گذاشتم. شاید اینجا درست نباشد ولی این آخرین بازی من با فولاد خوزستان بود. دیگر روی نیمکت فولاد نخواهم بود به خاطر شرایط سختی که برای ما ایجاد شد این تصمیم را گرفتم.

نکونام افزود: این آخرین بازی من برای فولاد بود و بازی بعدی برابر هر تیمی که باشد من روی نیمکت فولاد نخواهم نشست. من افتخاراتی را به دست آوردم از جمله دو جام و حضور دو مرتبه‌ای در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و تیم و بازیکنانم لیاقت بیشتر از این را دارند. به خاطر حرمت و احترام مربیگری که در یک ماه اخیر برای من حفظ نشد، دیگر روی نیمکت فولاد نیستم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.