تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸

مشارکت بالغ بر ۲۸ هزار ایلامی در جشن ۱۰ ساعته نیمه شعبان

مشارکت بالغ بر ۲۸ هزار ایلامی در جشن ۱۰ ساعته نیمه شعبان
ایلام - مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی و مسوول ستادبرگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان استان ایلام گفت: بالغ بر ۲۸ هزار نفر براساس تعداد کاربرگ های ارائه شده با احتساب کسر افراد تکراری در جشن باشکوه نیمه شعبان شهر ایلام شرکت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نجفی روز پنجشنه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: با وجود تلاقی جشن نیمه شعبان امسال با تعطیلات آخر هفته، اما حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مدت ساعات برگزاری جشن، نشان از عشق و ارادت عمیق مردم شریف ایلام به امام زمان(عج) دارد.

وی افزود: فعالیت بیش از ۲۰۰ غرفه‌دار در چهل غرفه و توزیع بیش از ۴۰ هزار پرس غذای نذری در ۲ وعده ظهر و شب، بین مردم در این جشن توسط هیات های مذهبی و مجموعه‌های مردمی از شاخصه‌های کم نظیر این جشن بود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام ادامه داد: این جشن از ساعت ۱۰:۳۰ صبح با با وجود بارش شدید باران و تا ساعت ۲۱ شب یعنی بالغ بر ۱۰ ساعت ادامه داشت و در تمام مدت برگزاری جشن حتی در اوج بارش باران، این مراسم از حضور پرشور و ازدحام مردم خالی نشد.

وی یادآور شد: تنوع برنامه‌های متعدد این جشن با حضور مهمان‌های ویژه شبکه کودک شامل عمو فتیله‌ای و تیم “منم بچه مسلمان ” بر غنای جشن افزود و همچنین اجرای هنرمندان خواننده، گروه های سرود، مولودی خوانی، اجرای تئاتر، نمایش و شعر طنز، اکران ویژه پویانمایی لپوتو از دیگر ویژگی‌های جذاب و بارز جشن نیمه شعبان ایلام بود.

نجفی اضافه کرد: همچنین در فواصل زمانی یک ساعته در مدت زمان برگزاری جشن مراسم‌های قرعه‌کشی با جوایز نفیس بین حضار انجام می گرفت که در جریان این قرعه کشی های متناوب اهدای ۷۰ سفر کربلا و مشهد، ۴۰ هندزفری ایرپاد، ۲۵ ساعت هوشمند و دیگر هدایا به برندگان قرعه کشی ها اهدا می شد.

وی ضمن قدردانی از خلق حماسه حضور مردم در این جشن بزرگ ۱۰ ساعته، یادآور شد: و برای برگزاری این جشن افزون بر ۲۰ ارگان و دستگاه مختلف مشارکت کردند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.