تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶

پیام تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران

پیام تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران
نگاه اقتصاد

ایران عزیز اسلامی در گذر از فراز و نشیب های فراوان همواره با موفقیت، قله های افتخار را در نوردیده است. یوم الله ۱۲ فروردین، نشان از عشق و ارادت مردمی با ایمان دارد که در راه آزادی و آزادگی وطن با مجاهدت ها و ایثار خود ضمن نفی استبداد واستکبار به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی قاطعانه رای « آری» دادند.

اقتدار و سربلندی امروز وطن نشان از حماسه ای بزرگ، تاریخ ساز و سرنوشت ساز دارد که نام ایران و ایرانی را برای همیشه تاریخ ثبت نمود. حماسه مردمی که به برکت حضور آگاهانه و ایستادگی مقتدرانه در مسیر اسلام، به پشتوانه رهبری امام راحل (ره) و در ادامه راه شهدای گلگون کفن خود، در ١٢ فروردین ١٣۵٨ به جمهوری اسلامی ایران رای (آری) دادند. روزی که سرآغازی نو را در حرکت انقلابی ایران اسلامی در برخورد با فتنه ها و توطئه های گوناگون استکبار پلید جهانی رقم زد تا با تکیه بر موج بیداری اسلامی به حرکتی نوین در آزادی خواهی جهانی در برابر نظام سلطه و ابرقدرت های شرق و غرب تبدیل گردد.

ملت فهیم و قدرشناس ایران اسلامی، در ادامه همان مسیر روشن با تکیه بر توان داخلی، در سال مزین به نام ” مهار تورم، رشد تولید ” ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر و پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) در اجرای برنامه ها و سیاست های دولت مردمی ایران قوی، تمام توان خویش را برای پیشرفت روزافزون و عبوری سرافرازانه از تحریم ها و توطئه های دشمن بکار بسته است.

اینجانب فرارسیدن یوم الله ۱۲ فروردین ،روز جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشته ، موفقیت و سربلندی ملت ایران اسلامی را در تمامی عرصه ها از خداوند منان مسالت می نمایم.

آذرنوش عموزاده
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.