تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

قدردانی امام جمعه و استاندار ایلام از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

قدردانی امام جمعه و استاندار ایلام از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس
ایلام - نماینده‌ ولی‌ فقیه در استان و امام‌جمعه‌ ایلام و استاندار ایلام در پیامی مشترک از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی ‌قدس قدردانی کردند.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام حجت‌الاسلام ‌والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار و دکتر حسن بهرام‌نیا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در این ایام پر فیض و برکت، رحمت و رضوان الهی بر شما مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه‌ی استان ایلام که در گرامی‌داشت روز جهانی قدس همچون سال‌های گذشته با حضور حماسی و پرشکوه خود صحنه‌های زیبا و پرمعنایی از بصیرت، آگاهی و وفاداری خود در پای‌بندی به آرمان‌های امام راحل(ره)، مقام معظم‌رهبری(مدظله‌العالی)، شهدای گرانقدر و حمایت از قدس شریف را به منصه‌ی ظهور رساندید.

آری، مردم شریف و غیور استان ایلام یک‌بار دیگر ثابت کردند که در راه دفاع از مردم بی‌دفاع فلسطین لحظه‌ای عقب نخواهند نشست و با تمام وجود آزادی قدس‌شریف را فریاد زدند و برگ زرین دیگری را در کارنامه‌ی استکبارستیزی خود به یادگار گذاشتند.

بدیهی است که فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای شما همپای ملت بزرگ ایران اسلامی و دیگر آزادی‌خواهان جهان بر هیمنه‌ی پوشالی و فرسوده‌ی رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی، چنان لرزه انداخته که آن را در سراشیبی سقوط و فروپاشی قرار داده است.

ضمن قدردانی از حضور حماسی و دشمن‌شکن مردم روزه‌دار، مومن و سرافراز استان ایلام در راهپیمایی بزرگ روز جهانی‌قدس، از درگاه خداوند متعال، سلامت، سعادت و پیروزی نهایی امت‌مسلمان بر کفر و استکبار جهانی را تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و زعامت مقام معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) مسالت می‌نمائیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.