تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵

خوزستان سرزمین فرصت‌ها؛ برکناری ۱۵ مدیر استان خوزستان با دستور رئیس جمهور قطعی شد

خوزستان سرزمین فرصت‌ها؛ برکناری ۱۵ مدیر استان خوزستان با دستور رئیس جمهور قطعی شد
اهواز - معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به عملکرد مدیران استان خوزستان گفت: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته و مشورت با استاندار خوزستان، ۱۵ نفر از مدیران استان خوزستان جای خود را به مدیران انقلابی و تازه نفس خواهند داد.

محسن منصوری جمعه شب در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی استان خوزستان افزود: با دستور رییس جمهور عملکرد مدیرانی که مورد تایید نبودند در اسرع وقت تغییر می‌کنند.

وی ادامه داد: ما از پنج جهت عملکرد مدیران را بررسی کردیم که با مشورت‌های صورت گرفته ضمن احترام کامل به همه بزرگواران در مرحله نخست، ۱۵ مدیر استان باید تغییر کنند.

منصوری اظهار کرد: سه نفر از این تعداد همین امروز تغییر کردند و کار جابه جایی ۱۲ مسوول دیگر در اسرع وقت انجام می‌شود تا از این طریق در حوزه مدیریتی استان گره گشایی شود.

وی افزود: انتظار داریم که با روحیه ای مضاعف، فعالیت‌های جهادی در استان بیش از پیش و مردم امیدوارتر شوند.

معاون اجرایی رئیس جمهور بیان کرد: طبق تاکید رییس جمهور یکی از دستاوردهای این سفر ارزیابی عملکرد مدیران است؛ تقریبا در همه نشست هایی که در ۲ روز گذشته داشتیم مردم گلههایی نسبت به برخی حوزه‌ها داشتند.

منصوری گفت: در دور نخست سفر به خوزستان، مصوباتی به ارزش بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال در نظر گرفته شد که گل سرسبد آنها، تحولات به وجود آمده در حوزه آب و انرژی و فاضلاب بود البته بخشی از این طرح‌ها طی این ۲ روز توسط رییس جمهور و اعضای هیات دولت افتتاح شد.

وی افزود: در سفر دور دوم تمام اعضای هیات دولت در خوزستان حاضر شدند و از نزدیک مسایل و مشکلات مردم را بررسی کردند.

معاون اجرایی رئیس جمهور بیان کرد: تمرکز اصلی ما در دور دوم سفرهای استانی، عمل به تعهدات دور نخست است و سعی کردیم کمتر طرح عمرانی جدید ایجاد کنیم.

وی افزود: با توجه به جایگاه ویژه استان خوزستان و اینکه دور نخست هنوز ساز و کار اجرایی دولت شکل نگرفته بود بنا شد برای دور دوم سفر به استان، اعتبارات مناسبی در نظر گرفته شود.

منصوری گفت: در مجموع ۲۳۰ طرح و مصوبه با اعتبار ۱۸۰ هزار میلیارد ریال برای دور دوم سفر به استان خوزستان پیش بینی کردیم که همگی، طرح‌های جدید است؛ ۱۰۰ هزار میلیارد ریال از این اعتبار سهم سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مابقی آن سهم دستگاه‌ها است.

وی به پرداخت تسهیلات ۵۰ هزار میلیارد ریالی در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی نفت به استان اشاره کرد و افزود: همچنین ۱۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای استان خوزستان در نظر گرفته شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار کرد: بر اساس جلسات متعددی که با بنگاه‌های سرمایه گذاری برگزار کردیم، ۸۶۹ همت آماده سرمایه گذاری در استان خوزستان است که درصورت اجرایی شدن اتفاقات بزرگی در استان رخ می‌دهد.

آیت‌الله سیدابراهیم رییسی همراه با ۱۱ وزیر و پنج معاون خود روز پنجشنبه از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شدند؛ این هفتمین سفر رییس جمهور و دومین سفر هیات دولت سیزدهم به استان خوزستان است.

افتتاح ۷۰ کیلومتر از طرح مهم دوخطه کردن اهواز اندیمشک، افتتاح پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، افتتاح طرح‌های آبرسانی به چند روستا و بازدید مانیتورینگ از پروژه آب غدیر، افتتاح پالایشگاه هویزه، دیدار با مردم اندیمشک، اهواز و شادگان، احیای ۱۶۰ واحد صنعتی راکد و دیدار با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی و فعالان فرهنگی از جمله برنامه‌های دومین سفر رییس جمهور به خوزستان است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.