تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸

سازمان بازرسی پیگیر کمبود اتوبوس در استان ایلام است

سازمان بازرسی پیگیر کمبود اتوبوس در استان ایلام است
ایلام - مدیرکل بازرسی با اشاره به مشکلات مردم برای تهیه بلیط اتوبوس، گفت: سازمان بازرسی پیگیر کمبود اتوبوس در استان است.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، مالک روشنی روز یکشنبه در نشست بررسی مشکل گرانفروشی بلیط، کمبود اتوبوس و فروش سیم کارت به صورت غیر قانونی در مرز مهران با حضور دادستان مرکز استان، فرماندار، اعضای شورای تامین شهرستان و مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار داشت: قانون اعطای مجوز به شرکت های حمل و نقل باید مراعات شود، هر شرکتی حداقل های اولیه یعنی داشتن تعدادی اتوبوس ملکی مختص شرکت داشته باشد.

وی گفت: متاسفانه در استان ایلام با توجه به تعداد شرکت ها در مرکز استان و شهرستان مهران، شرکت های موجود فاقد ناوگان ملکی مد نظر قانون گذار بوده و در برخی موارد شرکت فاقد حتی یک اتوبوس است.

روشنی بیان داشت: همین موضوع باعث کمبود اتوبوس و نارضایتی مردم شده و این امر توسط بازرسی استان در حال پیگیری است.

مدیرکل بازرسی ایلام اظهار داشت: فروش سیم کارت به صورت غیر قانونی توسط دستفروشان در داخل محوطه پایانه مرزی اصلاً قابل قبول نیست.

وی افزود: تعدادی از پرونده های دادگستری به دلیل سوء استفاده از همین سیم کارت هاست و این موضوع باید توسط مدیر پایانه و نیروهای نظامی و امنیتی جمع شود.

روشنی در خصوص استفاده از ظرفیت اربعین در استان نیز گفت: مسئولان مربوطه در این حوزه باید از ظرفیت اربعین و حضور مسئولان کشوری در استان برای رفع نیازهای اساسی و جذب اعتبارات و امکانات برای ایجاد زیرساخت های متناسب با حجم زائر استفاده کنند.

وی عنوان کرد: متاسفانه در بعضی نقاط ضعف و سوء مدیریت از جانب مسئولان دیده می‌شود و این اصلاً زیبنده نیست ، همین موضوع کمبود اتوبوس و کمبود هواپیما باعث نارضایتی و دغدغه مردم شده که با همت و تلاش مسئولین امر مرتفع شود.

در پایان جلسه اعضاء از نقطه صفر مرزی و گیت ها و آبسردکن ها و همچنین پایانه برکت بازدید و دستوراتی برای تسریع در تکمیا وراه اندازی پایانه برکت به راهداری و دیگر ادارات متولی صادر شد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.