تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹

همایش روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه با حضور کارشناسان پست بانک ایران آغاز به کار کرد

همایش روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه با حضور کارشناسان پست بانک ایران آغاز به کار کرد
نگاه اقتصاد

 

همایش روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه صبح امروز پنجم تیرماه به مدت ۳ روز با برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع در سالن شهید قندی و با حضور کارشناسان روابط عمومی استانی و ستادی پست بانک ایران آغاز به کار کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی، در مراسم افتتاحیه این همایش سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در سخنانی به نقش روابط عمومی ها در تبیین عملکرد دولت تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، در این همایش دکتر زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر نقش و جایگاه ویژه روابط عمومی ها در امید آفرینی تببین دستاوردها ،اقدامات و بیان نکات فنی و پیچیده به زبان ساده و قابل فهم برای عموم مردم و تلاش برای ارتقاء جایگاه آنها تاکید کرد.

در این همایش سه روزه فراگیران در پنج گروه، دوره‌های آموزشی تبیین دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌های رسانه‌ای و اطلاع رسانی مرکز روابط عمومی، آشنایی با شبکه ملی اطلاعات، خبرنویسی، هم افزایی، ارتباطات و شبکه سازی، کاربرد.

شبکه‌های اجتماعی در روابط عمومی و پاسخگویی در پیام رسان ویراستی را در روز اول فرا می‌گیرند و در روز دوم، دوره‌های طراحی کمپین رسانه‌ای با تاکید بر خط روایت اول، تدوین موبایلی، جریان سازی در فضای اطلاع‌رسانی، عکاسی خبری، استانداردهای تولید محتوای اثرگذار و مدیریت بحران رسانه را در آموزش خواهند دید.

همچنین کارشناسان روابط عمومی در روز پایانی این همایش، سوژه یابی در شبکه‌های اجتماعی را آموزش دیده و در جلسه پرسش و پاسخ با مدیران عالی وزارت و شرکت‌های تابعه شرکت خواهند کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.