تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۱۲

۶ مصوبه سفر رئیس جمهور در کمیته امداد ایلام عملیاتی شد

۶ مصوبه سفر رئیس جمهور در کمیته امداد ایلام عملیاتی شد
ایلام - مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: ۶ مصوبه سفر رئیس جمهور در بخش های مختلف کمیته برای امداد استان به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

رضا طاهری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: مجموعه کمیته امداد استان ایلام در سفر رئیس جمهور هفت مصوبه داشته است که ۶ مصوبه به طور ۱۰۰ درصد اجرایی شده و یک مصوبه نیز در حوزه مسکن شهری در حال اجراست.

وی اضافه کرد: از ۳۵۶ میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر رئیس جمهور در بخش کمیته امداد بیش از ۳۳۱ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام تاکید کرد: مصوبات سفر رئیس جمهور در خصوص مسکن محرومان، تهیه جهیزیه برای زوج های جوان، اعطای تسهیلات برای طرح های زودبازده، اشتغال و … بوده است.

طاهری با اشاره به اینکه یکی از مهمترین نیازهای مددجویان کمیته امداد استان بحث فروش محصولات تولیدی است، افزود: کمیته امداد برای دور دوم سفر رئیس جمهور به استان احداث یک محل برای عرضه محصولات تولیدی مددجویان را مد نظر دارد.

وی یادآور شد: زمین این نمایشگاه در کمیته امداد وجود دارد، اگر منابع احداث این طرح تامین شود؛ بخش زیادی از مشکلات مددجویان در زمینه فروش محصولات برطرف خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد ایلام اظهار داشت: تهیه جهیزیه زوج های جوان و تامین نیازهای مددجویان در زمینه لوازم ضروری خانه از دیگر موارد برای دور دوم سفر رئیس جمهور به استان است.

۲۷ هزار خانوار در استان ایلام تحت پوشش کمیته امداد ایلام هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.