تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳

با هدف اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت؛ برای ۵۰ هزار و ۷۹۹ نوزاد در پست بانک ایران حساب افتتاح شد

با هدف اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت؛ برای ۵۰ هزار و ۷۹۹ نوزاد در پست بانک ایران حساب افتتاح شد
نگاه اقتصاد

بر اساس مفاد پنجمین صورتجلسه قرارگاه جوانی جمعیت پست بانک ایران و گزارش معاونت سازمان و برنامه ریزی از ابتدای سال تا ۵ تیرماه سال جاری برای بیش از ۵۰ هزار و ۷۷۹ نوزاد متولد شده افتتاح حساب شده و مبلغ ۱۵میلیون ریال به صورت غیر حضوری افتتاح و کد شبای آنان به پنجره واحد ارسال شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر اساس این صورتجلسه، این معاونت برای اجرای مواد ۹ و ۱۰ آیین‌نامه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، با همکاری کارگزاری بانک ملی برای نوزادانی که در پست بانک ایران افتتاح حساب کرده‌اند پس از دریافت کد بورسی و اطلاعات کامل نوزادان از درگاه پنجره واحد نسبت به خرید واحدهای سرمایه‌گذاری برای آنان اقدام شود.

همچنین با هدف توسعه و ترویج زمینه ثبت‌نام روستاییان برای استفاده از این خدمات بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها به باجه‌های بانکی روستایی ابلاغ شده است.

اداره کل اعتبارات بانک نیز از پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج به ۷ نفر از کارکنان شرکت زیرساخت که در سامانه مربوطه ثبت‌نام کرده بودند خبر داد.

بر اساس بند دیگری از صورتجلسه قرارگاه، اداره کل روابط عمومی با هدف فرهنگسازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، اسلایدهای راهنمایی دسترسی و ثبت نام مراجعین به پنجره خدمات دولت و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در صفحه اول وب سایت بانک و شبکه‌های اجتماعی داخلی منتشر و موشن گرافیکی نیز به منظور معرفی پست بانک ایران به عنوان بانک عامل اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شبکه‌های اجتماعی بانک پخش شده است.

بر اساس صورتجلسه قرارگاه جوانی جمعیت پست بانک ایران، اداره کل آموزش، وبینار «اهمیت حریم ارزش‌ها در خانواده و اجتماع» و دوره آموزشی « بررسی سلامت روانشناختی خانواده جوان» را در تیر و مرداد ماه سال جاری برای همکاران برگزار کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.