تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶

رئیس شورای اسلامی شهر ایلام خبر داد:

برگزاری آیین تجلیل از کارگران شهرداری ایلام و توزیع ۷۷۰ بسته معیشتی

برگزاری آیین تجلیل از کارگران شهرداری ایلام و توزیع ۷۷۰ بسته معیشتی
رئیس شورای اسلامی شهر ایلام گفت: در آستانه عید سعید فطر و به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام و سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان، از کارگران شهرداری ایلام تجلیل می‌شود.

 

«سعید انوری» با اعلام این خبر اظهار داشت: در آستانه عید سعید فطر و همزمان با مناسبت‌های مبارک هفته معلم، روز جهانی کار و کارگر، روز ملی خلیج فارس و روز شوراها و در تکریم مقام کار و کارگر؛ از کارگران زحمتکش شهرداری ایلام تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

 

وی افزود: این برنامه با همکاری فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان برگزار و ۷۷۰ بسته معیشتی در بین کارگران خدوم شهرداری ایلام توزیع خواهد شد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر ایلام به جایگاه والای کارگران در اسلام اشاره کرد و یادآور شد: ارزش کارگران آنچنان بالا است که پیامبر اکرم(ص) دست کارگری که از شدت کار زبر و خشن شده بود را بوسید و فرمود این دستی است که آتش به آن نمی‌رسد.

 

«انوری پور» با تقدیر از اهتمام گارگران در پیشبرد اهداف شهرداری، تصریح کرد: کار و تلاش تک تک کارگران در توسعه شهر و کسب رضایت شهروندان نقش بسزایی داشته و با یاری و همراهی این عزیزان می‌توانیم به اهداف عالیه و مد نظر شهرداری که همان رضایت شهروندان است، دست یابیم.

 

وی ایجاد شور و نشاط اجتماعی را از مهم‌ترین اهداف مجموعه شهرداری و شورای شهر خواند و تأکید کرد: از عموم مردم قدرشناس استان جهت حضور در این مراسم دعوت بعمل می‌آید تا بتوانیم در کنار هم و در فضایی صمیمانه از این قشر زحمتکش قدردانی کنیم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر ایلام اضافه کرد: از تمامی عوامل اجرایی این آیین به ویژه سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان به جهت مشارکت در این امر خداپسندانه، کمال تقدیر و تشکر را داریم.

 

گفتنی است؛ این مراسم ساعت ۲۲ شامگاه یکشنبه( یازدهم اردیبهشت ماه) در منطقه چغاسبز روبه‌روی فضای سبز شهرداری برگزار خواهد شد./بازتاب ایلام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.