تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

معاون استاندار ایلام: بازه زمانی ارائه خدمات به زوار اربعین افزایش یافته است

معاون استاندار ایلام: بازه زمانی ارائه خدمات به زوار اربعین افزایش یافته است
ایلام - معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: امسال بازه زمانی ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی افزایش یافته است.

محمدسبحان حسنی روز سه شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی دولت در استان ایلام اظهار کرد: باید تلاش شود خدمات و برنامه های دولت در راستای خدمت به مردم را تبیین و اطلاع رسانی کرد و در اختیار مردم قرار داد تا مردم از روند برنامه ها و خدمات دولت مطلع شوند.

وی با تبریک روز خبرنگار و درود به شهدای عرصه رسانه، خبر و شهید صارمی یادآور شد: امسال بازه زمانی ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی افزایش یافته است.

حسنی بیان کرد: مسأله مهم و رویداد مهم در روزهای آینده بحث سفر رییس جمهور به استان است که ابعاد مختلفی خواهد داشت.

وی یادآور شد: فضا را برای استقبال پرشور از رییس جمهور فراهم شود و بتوانیم در این سفر مصوباتی داشته باشیم که به پیشرفت استان کمک کند و در رفع نیازها و تامین زیرساخت های لازم برای توسعه استان تاثیر گذار باشد.

معاون استاندار ایلام با اشاره به اینکه امید است این سفر در راستای رفع آسیب های اجتماعی در استان و توسعه موثر باشد، گفت: سه کمیته برای شناسایی نیازهای استان و دستگاه های مختلف تشکیل شده که در مرحله اول اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.

حسنی گفت: برای سفر رئیس جمهور علاوه بر نظر مدیران دستگاه ها و نخبگانْ نظرات نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه شهرستان ها که در ارتباط با مردم و مشکلات مردم هستند نیز گنجانده شده است.

وی بیان کرد: همه ابعاد در نظر گرفته شده است که فضا را در استان به گونه ای فراهم کنیم در یک فضای مناسب همراه با شور و نشاط اجتماعی انگیزه مضاعفی در دولت برای اختصاص اعتبارات مناسب به استان ایجاد شود.

معاون استاندار ایلام با اشاره به اینکه باید با هم افزایی همصدایی و در کنار هم بودن برای توسعه استان و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم، اضافه کرد: مشکلاتی در استان وجود دارد اما برخی با اهداف خاص آنها را دنبال می کنند که نه تنها سودی نخواهد داشت بلکه پیامدهای منفی برای جامعه خواهد داشت.

وی افزود: پشت نقد باید یک‌ منطق باشد که بتواند گره ای از مشکلات را مرتفع کند، فضای ناامیدی و یاس مشکلات را حل نمی کند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.