تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲

استاندار ایلام در جمع اصحاب رسانه عنوان کرد:

درمانگاه ۱۰۰ تختخوابی برای زوار در مهران راه اندازی شده است/سامانه گرمسیری یکی از مطالبات جدی مردم است

درمانگاه ۱۰۰ تختخوابی برای زوار در مهران راه اندازی شده است/سامانه گرمسیری یکی از مطالبات جدی مردم است
نگاه اقتصاد - حسن بهرام نیا، استاندار ایلام در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه‌ استان با بیان این که اصحاب رسانه نقش تعیین‌کننده در مصوبات سفر رئیس‌جمهور دارند، تصربح کرد: خبرنگاران ما دغدغه‌ی توسعه و پیشرفت استان را دارند.

 

مقام عالی‌ دولت در استان گفت: در سفر رئیس‌جمهور رسانه‌ها با یک هدف واحد به دنبال پیشرفت و توسعه استان باشند، زیرا رسانه‌ها چشم بینای مردم هستند که مشکلات را می‌بینند و اطلاع‌رسانی می‌کنند و همه‌ی تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به‌کار می‌گیرند.

بهرام نیا با اشاره به این که در سال گذشته برای زیرساخت‌های اربعین بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده، اضافه کرد: اعتبارات عمرانی استان در سال جاری از ۱۵۳ میلیارد تومان به ۵۰۷ میلیارد تومان افزایش یافته است.

.
استاندار ایلام در ادامه خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه‌ی راهداری هزینه شده و تمامی راه‌های استان در اربعین امسال به صورت چهارخطه زیر بار ترافیک خواهد رفت.

استاندار ایلام از ساخت درمانگاه ۱۰۰ تخت‌خوابی در پایانه‌ی مرزی مهران ظرف مدت ۹ ماه با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان برای خدمات‌رسانی به زوار سخن به میان آورد.

بهرام نیا یادآور شد: در استان ما با وجود اقدامات انجام شده، مشکلات و موانعی وجود دارند که تلاش خواهیم کرد تا حد امکان برطرف شوند.

ایشان تصریح کرد: ایلام به واسطه‌ی جنگ تحمیلی و مرزداری ۱۶ سال از توسعه عقب افتاده و مردم ایلام در دوران هشت سال دفاع‌مقدس مرزداری کردند و میزبان رزمندگان از سراسر کشور بودند.

ایشان با اشاره به این که تاکنون در ۸۰ سفر به شهرستان های استان از نزدیک در جریان مشکلات و مطالبات مردم قرار گرفته و موضوعات را بر اساس اولویت پیگیری کرده ایم، از اهمیت ابر پروژه سامانه گرمسیری سخن گفت و افزود: یکی از مطالبات جدی مردم استان سامانه گرمسیری است و با اجرای فاز اول آن حدود ۱۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان در شهرستان مهران مشروب خواهد شد.

بهرام نیا در ادامه به مسئله خودکشی اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها باید بیش از پیش به مسائل اجتماعی و بحث علت خودکشی در استان ورود کنند.

استاندار ایلام همچنین بر ساخت خانه‌های عالم و پارک‌ها در زمینه ایجاد نشاط اجتماعی و بررسی و واکاوی موضوع خودکشی در استان توسط رسانه‌ها تاکید کرد.

بهرام نیا به ارزیابی مستمر مدیران دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و یادآور شد: هر مدیری به آن ارزیابی معین شده نرسد، بطور قطع جابجا خواهد شد.

ایشان در خصوص پروژه برج هنر ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه نیز مورد توجه بوده و برای تکمیل آن از ظرفیت‌های بخش خصوصی استفاده خواهد شد.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام؛ در پایان با تبریک روز خبرنگار خواستار لغو شکایت مدیرانی شد که به هر دلیل از رسانه‌ای شکایت کرده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.