تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۴۳

اربعین حسینی اقتدار معنوی شیعیان را در جهان نمایان کرده است

اربعین حسینی اقتدار معنوی شیعیان را در جهان نمایان کرده است
ایلام - نماینده ولی فقیه در عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح با بیان اینکه ایران اسلامی اکنون در اوج اقتدار و قدرت است، گفت: برپایی باشکوه و چندین میلیونی راهپیمایی اربعین اقتدار معنوی شیعیان را به رخ جهانیان کشانده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجان پور در اجتماع بزرگ یاران حسین(ع) با حضور موکب داران استان ایلام، اظهار کرد: ایران اسلامی در کنار اقتدار دفاعی، به اقتدار معنوی هم رسیده و برگزاری باشکوه حماسه‌ اربعین بیانگر اقتدار معنوی مسلمانان، شیعیان و مظلومان عالم از جمله جمهوری اسلامی و یک پدیده مردمی بی نظیر در سطح جهان است.

وی افزود: دوران جنگ تحمیلی دشمن با تجاوز به خاک ایران اسلامی، مردم بی گناه شهرها را مورد حمله قرار داد ولی زنان و مردان با کمترین امکانات از نظام در برابر تجاوز رژیم بعث عراق دفاع کردند و اکنون با استفاده از تجربه جنگ تحمیلی در اوج اقتدار هستیم و دشمنان جرات حمله به کشورمان را ندارد.

نماینده ولی فقیه در عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح تاکید کرد: راه و هدف انقلاب اسلامی همان مسیر تعالی بخش حرکت و قیام امام حسین (ع) است، مهمترین هدف قیام عاشورا احیای امر به معروف و نهی از منکر بود، امروز نیز باید با احیای این فریضه واجب الهی در برابر ناهنجاری های موجود در جامعه احساس مسئولیت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین باباجان پور با بیان اینکه منطق ملت ما بر گرفته از اهداف قیام حسینی است، ادامه داد: امام حسین (ع) در برابر زور و تزویر سپاه یزید تسلیم نشد و شهادت و مرگ با عزت را به زندگی با ذلت و خواری ترجیح داد و در این مسیر خدایی به شهادت رسید.

وی یادآور شد: اکنون ملت ما نیز به عنوان پرچمداران نهضت عاشورا ثابت کرده است هیچگاه زیر بار ظلم و ستم نمی رود و لازمه مبارزه با استکبار جهانی در قوی شدن است و امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار دارد.

نماینده ولی فقیه در عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: اسرائیل و آمریکا آگاه هستند در صورت هرگونه تحرک اشتباه، جمهوری اسلامی ایران حیفا و تل‌آویو را در کمترین زمان با خاک یکسان می کند.

به گزارش ایرنا، همایش بزرگ موکب داران اربعین با حضور معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و رییس ستاد مرکزی اربعین، نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع، استاندار ایلام، موکب داران و مسئولان استان در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.