تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

سخنگوی سپاه: رسانه‌ها از داشته‌های انقلاب برای مقابله با هجمه‌های دشمنان استفاده کنند

سخنگوی سپاه: رسانه‌ها از داشته‌های انقلاب برای مقابله با هجمه‌های دشمنان استفاده کنند
ساری- سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ذکر این نکته که برای ایجاد امید آفرینی بین ۵۰ میلیون نفر از جمعیت کشور که ارزش های انقلاب و ستمگری‌های شاهنشاهی را ندیده اند، بسیار سخت است، گفت: اصحاب رسانه باید از داشته های انقلاب برای مقابله با هجمه های دشمنان استفاده کنند.

 

سردار رمضان شریف روز دوشنبه در همایش پاسداشت خبرنگار بسیج و سپاه کربلا مازندران در ساری ضمن تبریک روز خبرنگار، اصحاب رسانه را هوشمند و ایثارگر توصیف کرد و گفت: استقلال و شهامت ملت ایران با درایت امام راحل و رهبر معظم انقلاب به‌دست آمده است.
وی تصریح کرد: امروز هیاهوی رسانه های دشمنان در تضعیف کردن نظام دو چندان شده است و راهبرد ها علیه هجمه دشمن نادیده گرفتن ایجاد یاس و ناامیدی و بیان افتخارات و امید آفرینی در جامعه است.
این مقام مسوول بر لزوم هوشمند و حرفه ای بودن و فعالیت صادقانه رسانه ها در نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: ایجاد یاس و ناامیدی مردم راهبرد دشمنان علیه نظام است، بنابراین جنگیدن با موانع و هجمه دشمنان در عرصه رسانه بسیار مهم است.
سردار شریف گفت: امروز فعالیت حرفه‌ای و انقلابی خبری در کشور صدای دشمنان را در می آورد و این بدان معنا است که رسانه در کشور به درستی عمل می کند.

سخنگوی سپاه گفت: بدانید دشمن در راهبرد رسانه ای از همه مولفه برای رسیدن به هدفش استفاده می کند و یکی از این مولفه ها محیط زیست است.

وی بیان داشت: خبرنگاران باید با هوشیاری سناریو دشمن را بشناسند تا در عرصه جنگ رسانه‌ای برتر باشند چراکه ۵۰ میلیون نفر از جمعیت کشور از انقلاب اسلامی و دوران ستم شاهی را ندیده است، به همین دلیل فهمی درستی را باید از ارزش های انقلاب اسلامی به آنان بدهیم.
سخنگوی سپاه گفت:۴۵ سال با انواع هجمه دشمنان مقابله کردیم و این ها به برکت خون شهدا است و ملت ایران خادم و خائن را بدرستی و با هوشمندی می شناسند، اما بدانید دشمن در صدد است تا نسل جوان که فاصله با انقلاب دارند را، گمراه کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.