تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳

استاندار ایلام: دستگاه‌های اجرایی به تعهدات خود در اربعین عمل کنند

استاندار ایلام: دستگاه‌های اجرایی به تعهدات خود در اربعین عمل کنند
ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه سفرهای زائران اربعین از جمعه به سمت مرز مهران آغاز می شود، گفت: دستگاه های اجرایی به تعهدات خود در اربعین عمل کنند.

 

حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در جلسه تنظیم بازار استان ایلام اظهار کرد: طبق آمارهای سامانه سماح، تردد زوار اربعین از روز جمعه در مرز مهران آغاز می شود و همه دستگاه های اجرایی باید از آمادگی کامل برای خدمات رسانی برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی به تعهدات خود در قبال تامین تجهیزات و امکانات باید عمل کنند، گفت: روز جمعه رزمایش اربعین در استان برگزار می شود و دستگاه های اجرایی باید تمامی امکانات تعهد شده خود را مرز مستقر کنند.

بهرام نیا گفت: اگر دستگاه اجرایی به تعهدات خود در اربعین عمل نکند، ترک فعل محسوب و با مدیر مربوطه برخورد قانونی می‌شود.

وی افزود: خدمات دهی به زوار اربعین از ۲۷ شهریور ماه آغاز می شود، همه تمهیدات لازم در استان و مرز مهران در بخش تامین آب، یخ و غذا پیش بینی شده است.

استاندار ایلام افزود: همه جلسات استان ایلام از روز شنبه در شهرستان مهران برگزار می شود، همه جلسات دیگر بخش های استان طی زمان اربعین فعال است.

بهرام نیا افزود: هرگونه افزایش خوسرانه قیمت در همه بخش ها در استان ممنوع است، تعزیرات حکومتی استان برای اربعین قیمت ها کالا و خدمات از جمله کرایه ها را به طور مستمر مورد بازرسی و پایش قرار دهد.

استاندار ایلام با اشاره به کاهش نرخ تورم در استان ایلام گفت: طبق آمارهای رسمی، رتبه تورم در استان ایلام ۹ پله در کشور بهبود یافته است.

۶۰ درصد تردد زوار اربعین در کشور از طریق مرز مهران در جنوب استان ایلام انجام می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.