تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲

شهاب؛ رئیس کمیته بین‌الملل خانه احزاب: مقاومت اسلامی برگرفته از نظام الهی و انقلاب ایران است

شهاب؛ رئیس کمیته بین‌الملل خانه احزاب: مقاومت اسلامی برگرفته از نظام الهی و انقلاب ایران است
✍️ به گزارش پایگاه خبری نگاه اقتصاد: نشست هیئت رئیسه کمیته بین‌الملل خانه احزاب ایران با حضور رئیس کمیته و سایر اعضا برگزار شد.

 

در ابتدای این نشست فرید شهاب، رئیس کمیته بین الملل خانه احزاب با گرامی‌ داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر مقاومت اسلامی در سالروز جنگ ۳۳ روزه حزب الله لبنان و نمایش وصف ناپذیر مقاومت اسلامی در مقابله با رژیم غاصب اسرائیل، این پیروزی را ناشی از درجات بالای معنویت و تقوا عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: در واقع این برتری و موفقیت علاوه بر حمایت‌های خداوند متعال برگرفته از نظام الهی و فرهنگ حسینی با هدایت و رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای داعیانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در تداوم این مسیر است.

 

وی پاسداشت یاد و خاطره شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی را نماد اصلی محور مقاومت در منطقه عنوان کرد.

 

عضو شورای مرکزی خانه احزاب همچنین یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، مدافعین حرم و… بالاخص شهادت شهید حججی رزمنده شجاع مدافع حرم به دست نیروهای تکفیری داعشی و تروریست‌های مفلوک را از دیگر زوایای ارزشمند مقاومت ذکر کرد و شهادت ایشان را با سرافرازی و سربلندی افتخار دیگری برای مقاومت اسلامی عنوان نمود.

 

شایان ذکر است در این نشست که در راستای هماهنگی جهت برنامه ریزی همایش آتی کمیته بین‌الملل برگزار شد، اعضای جلسه پس از بحث و بررسی های لازم طرح اولیه پیش نویش همایش را تهیه و تدوین نمودند.

 

ضمناً مقرر شد جلسات هیأت رئیسه بصورت دوره ای متناسب با لزوم برنامه های اجرایی برگزار گردد، همچنین در پایان پیشنهاد گردید روند برگزاری جلسات شورای کمیته بین الملل در دفاتر احزاب ادامه یافته و با توجه به لزوم ارتباط مستمر و هماهنگ با مسئولین وزارت امور خارجه، طی مکاتبه ای، این امر تأکید گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.