تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹

فعالیت‌های خبرنگاران در مرز مهران مستندسازی شود

فعالیت‌های خبرنگاران در مرز مهران مستندسازی شود
نگاه اقتصاد

نشست قرارگاه رسانه ای اربعین با حضور علی هوشمند؛ دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت، معاون فرهنگی و رییس گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام و اعضای شورای اطلاع رسانی دولت عصر روز پنج شنبه ۲۶ مرداد در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی ایلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، هوشمند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در این نشست که پیرامون اقدامات انجام گرفته در راستای حضور خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان در مهران و قرارگاه رسانه‌ای اربعین برگزار شد، علی هوشمند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: هماهنگی‌ و مکاتبات لازم جهت امور ترابری اصحاب رسانه استان و در راستای تسهیل این امر صورت گرفته است.

وی با اشاره به استقرار محل اصلی قرارگاه در پایانه مرزی مهران عنوان کرد: در راستای حضور حداکثری و جهت رفاه حال اصحاب رسانه استان در پایانه مرزی مهران، استراحتگاهی نیز در این محل در نظر گرفته شده است.

هوشمند همچنین از آماده شدن استراحت مخصوص بانوان خبرنگار در مهران خبر داد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام هم‌چنین با اشاره به اهمیت حضور خبرنگاران در اطلاع‌رسانی رویداد بزرگ اربعین بر تشکیل گروهی جهت مستندسازی فعالیت‌های خبرنگاران در مرزی مهران تأکید کرد.

وی هنچنین با اشاره به ارسال اخبار به صورت مستمر و منظم و نیز جهت هم‌افزایی خبرنگاران استان تصریح کرد: ضرورت دارد در اربعین ۱۴٠۲اصحاب رسانه استان که جهت حضور در قرارگاه رسانه‌ای اربعین اعلام آمادگی کرده‌اند، در تالار مجازی قرارگاه رسانه‌ای اربعین حضور داشته باشند.

گفتنی است در این نشست مسائلی از جمله هماهنگی حضور خبرنگاران در مهران و نیز حضور خبرنگاران در موکب هنرمندان ایلام و ایران “شین” نیز بحث و بررسی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.