تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴

استاندار: اربعین فرصتی بی‌نظیر برای توسعه‌ اقتصادی ایلام است

استاندار: اربعین فرصتی بی‌نظیر برای توسعه‌ اقتصادی ایلام است
ایلام - استاندار ایلام با اشاره به اینکه اربعین فرصتی بی‌نظیر برای توسعه‌ اقتصادی استان است،گفت: اقتدار و عزت کشور در همه‌ ابعاد مرهون خون شهدا است.

 

حسن بهرام‌نیا روز چهارشنبه در آستانه‌ هفته‌ دولت با حضور در مزار شهدای گمنام ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ شهیدرجایی و باهنر و همه‌ی شهدای کشور، اظهار کرد: فتنه‌های پی‌درپی دشمن، خللی در اراده‌ پولادین مردم کشور برای ادامه‌ راه انقلاب ایجاد نکرد و خواب آنان تعبیر نشد و نتوانستند مانع از توسعه‌ همه‌جانبه‌ کشور شوند.

وی با اشاره به رشد و توسعه‌ کشور پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: پس از انقلاب اسلامی ما حتی لحظه‌ای ایستایی نداشتیم و این نمونه‌ بی‌بدیلی از عزم و اراده‌ این ملت است.

استاندار ایلام با اشاره به نقش‌آفرینی جوانان این مرز و بوم برای توسعه‌ و پیشرفت کشور در همه‌ حوزه‌ها، خاطرنشان کرد: مردم ایران به تاسی از امام حسین(ع) در راستای آرمان الهی از جان خود گذشتند و در این مسیر جوانان بسیاری به شهادت رسیدند و امروز به برکت خون شهدا و خانواده‌ معظم شهداست که ایران اسلامی به‌عنوان یک کشور مهم در جهان مطرح است.

وی با اشاره به هفته‌ دولت بر ضرورت انعکاس دستاوردهای دولتمردان و پاسخگویی مدیران دولت در برابر رسانه‌ها و مردم تاکید کرد و گفت: از دوم تا هشتم شهریور هفته‌ دولت است که ضرورت دارد در این هفته، همه‌ مدیران در حوزه‌های مختلف عملکرد خود را ارائه دهند.

نماینده‌ عالی دولت در استان ایلام با تاکید بر پاسخگویی مدیران و انعکاس دستاوردهای دولت، افزود: هیچ مطالبه، خواسته و سوالی توسط مردم و رسانه‌ها در فضای مجازی، نباید توسط مدیران بی‌پاسخ بماند و مدیران با توجه به اقدامات انجام گرفته، صادقانه در هر موضوع روشنگری کنند.

بهرام‌نیا، اقتدار و عزت کشور در همه‌ ابعاد را مرهون خون شهدا دانست و عنوان کرد: هفته‌ دولت فرصتی مغتنم برای انعکاس دستاوردهای دولت و پاسخگویی مدیران به نقد منصفانه‌ مردم و رسانه‌هاست که باید مدیران با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی از این فرصت به نحوه احسن بهره گیرند.

وی با اشاره به شخصیت والای شهیدان رجایی و باهنر، گفت: شهیدان رجایی و باهنر در راستای اهداف متعالی خود شهید شدند، دولت شهیدرجایی مصداق بارز یک دولت مکتبی، مردمی و انقلابی بود.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به تقارن هفته‌ دولت و اربعین اشاره کرد و افزود: کنگره‌ بزرگ اربعین به‌عنوان یک موهبت الهی، فرصتی بی‌نظیر برای توسعه‌ اقتصادی استان است.

بهرام‌نیا گفت: اربعین ایلام را به قطب فرهنگی و معنوی کشور تبدیل می‌کند و باید همه‌ مدیران استان برای تحقق این هدفگذاری، با همه‌ توان تلاش کنیم و پای‌کار باشیم.

وی با تاکید بر این نکته که تمامی امورات اقتصادی استان باید متاثر از روح اربعین باشد، گفت: همه‌ ظرفیت استان برای برگزاری کنگره‌ بزرگ اربعین به‌کار رفته است.

استاندار ایلام با ذکر این مطلب که خاک پای زوار عتبات عالیات تویتای چشمان ماست، تاکید کرد: برای ما و همه‌ مدیران استانی افتخاری بزرگ است که در مهران قدمگاه عاشقان اهل بیت(ع) خدمتگذار باشیم و باید این موهبت را قدر بدانیم.

استان ایلام دارای ۵۸۰ هزار نفر جمعیت در غرب ایران است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.