تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷

دبیر شورای هماهنگی بانک های استان ایلام: ۱۱ شعبه بانک در ایلام برای پرداخت ارز به زوار اربعین فعال است

دبیر شورای هماهنگی بانک های استان ایلام: ۱۱ شعبه بانک در ایلام برای پرداخت ارز به زوار اربعین فعال است
ایلام - دبیر شورای هماهنگی بانک های استان ایلام با بیان اینکه ۱۱ شعبه بانکی استان ایلام برای پرداخت ارز به زوار اربعین فعال است، گفت: ساعت کار بانک های استان برای ارائه خدمت به زوار اربعین افزایش یافته است.

 

به گزارش ایرنا، “طالب یاسمی” در حاشیه بازدید مدیر عامل بانک ملی ایران از روند ارائه خدمات ارزی و پول رسانی شبکه بانکی در مناطق مرزی کشور، اظهار کرد: ۱۵ دستگاه خودپرداز شامل ۶ دستگاه ثابت و ۹ دستگاه سیار بانک ملی در مسیر تردد زوار اربعین در این استان فعال است.

وی با بیان اینکه همچنین شعبه ارزی بانک ملی مهران و شعبه مرکزی ایلام ۲۴ ساعته فعال بوده و در خدمت زوار اربعین حسینی هستند، افزود: همچنین ۱۱ شعبه دیگر بانک های استان خدمات ارزی به زوار اربعین ارائه می کنند و این شعب در روزهای تعطیل نیز فعال هستند.

دبیر شورای هماهنگی بانک های استان ایلام با تاکید بر اینکه روزانه تعداد زیادی از زوار اربعین ارز خود را به صورت دینار از بانک ملی در مهران دریافت می کنند، گفت: ساعت کاری بانک های استان در ایام اربعین حسینی افزایش یافته و در روزهای غیز تعطیل از ساعت ۶ الی ۱۵ و در روزهای تعطیل از ساعت ۸ الی ۱۲ هر روز در خدمت زوار اربعین برای انجام امور بانکی هستند.

یاسمی بیان کرد: زوار اربعین حسینی برای دریافت دینار از شعب منتخب ارزی استان باید در سامانه سماح ثبت نام و به روز رسانی کرده و سپس از طریق پیام رسانه بله می توانند نسبت به اختصاص ارز مورد نیاز خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه سقف اختصاص ارز به هر یک از زوار اربعین حسینی ۲۰۰ هزار دینار است، افزود: ۳۲ شعبه و ۲ شعبه ارزی شامل بانک های دولتی و خصوصی در ایام اربعین حسینی در مسیرهای منتهی به مرز مهران در استان ایلام فعال بوده و خدمات بانکی و ارزی به زوار ارائه می دهند.

مدیر شعب بانک های ملی استان ایلام یادآور شد: همچنین موکب هیئت خادمین حضرت زهرا ‌(س) کارکنان بانک ملی استان در ایام اربعین حسینی روزانه با ارائه ۱۰ هزار پرس اقلام میان وعده غذایی در میدان اربعین واقع در پایانه مرزی مهران به صورت شبانه روزی به ارائه خدمت رسانی به زائرین می پردازد.

یاسمی ابراز کرد: خدمت رسانی ارزی و ریالی سه شعبه بانک ملی مرکزی ایلام، مهران و باجه مرزی مهران، استقرار دستگاه های خودپرداز ثابت در سطح استان و سه واحد سیار شامل ۶ دستگاه خودپرداز در باجه مرزی مهران، تجهیز و آماده سازی مهمانسراهای شهر ایلام، مهران و شهرستان های منتهی به شهر مهران از دیگر اقدامات این بانک در استان ایلام برای خدمات رسانی به زوار است.

“ابوالفضل نجارزاده” رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی کشور در سفر به استان، در راستای بازدید از نحوه خدمات رسانی بانک ها و دستگاه های خودپرداز سیار و ثابت در مسیر تردد و راهپیمایی زائران اربعین حسینی در مرزهای منتهی به عراق بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید در استان ایلام، گفت: ساعت فعالیت شعب منتخب بانکها در شهرهای مسیر تردد افزایش یافته و سرویس دهی ویژه جهت پول رسانی و خدمات دهی دستگاه های خودپرداز به طور مستمر تا پایان ایام اربعین به زائران تداوم دارد.

رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی کشور بر مطلوب بودن و تلاش برای خدمت دهی بانک ها در پول رسانی و ارائه ارز اربعین به زائرین حسینی تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، نجار زاده به همراه ” مونسان” عضو هیئت مدیره بانک ملی، ” عباسی ” معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام از شعب و واحدهای منتخب و موکب های کارکنان نظام بانکی کشور در مسیر زائرین اربعین حسینی در استان ایلام بازدید کرد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.