تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

امام جمعه ایلام: تبیین دستاوردهای نظام محور برنامه های کارگزاران دولت در استان باشد

امام جمعه ایلام: تبیین دستاوردهای نظام محور برنامه های کارگزاران دولت در استان باشد
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه دشمنان به دنبال تحریف و مخدوش کردن دستاوردهای نظام است، گفت: تبیین دستاوردهای نظام محور برنامه های کارگزاران دولت در استان باشد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «الله نور کریمی تبار» روز پنج شنبه در دیدار با استاندار ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: تلاش دشمن بر این است که دستاوردهای نظام و خدماتی که توسط دولت ارایه می شود یا مخدوش و یا تحریف شود یا اجازه ندهد مردم از این خدمات آگاه شوند.

وی بیان کرد: یکی از شاخص ترین تفاوت های دولت سیزدهم است این است که تمام قد می‌خواهد کار کند، در میدان است و کار جهادی را سرلوحه خود قرار داده است.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه دولت سیزدهم در عرصه های مختلف به ویژه در عرصه سیاست خارجی با عضویت در سازمان های جهانی و ارتباط با کشورهای مختلف جهان موفقیت های خوبی داشته است، گفت: کارهای جهادی در کشور انجام می شود که باید آثار این کارها در سفره و معیشت مردم نمایان شود.

حجت الاسلام کریمی تبار با تاکید بر تبیین دستاوردها و خدمات دولت در استان در بحث استانی و کشوری، گفت: در استان به برکت ظرفیت اربعین کارهای بزرگی در استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مسوولان استان ورود خوبی داشته اند، ابراز کرد:اربعین برای استان ایلام یک فرصت است که برای خدمات رسانی به مردم و هم برای تسهیل در تردد زوار تاثیر گذار خواهد بود.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: از همه مسئولین و فرمانداران انتظار می رود که دستاوردهای دولت در هفته دولت را هم در مقیاس ملی و هم استانی برای مردم تبیین کنند و امید بخشی در جامعه ایجاد شود.

امام جمعه‌ ایلام یادآور شد: امسال هم توجه خوبی به حوزه فرهنگی اربعین صورت گرفته است و امسال هم تقسیم کار خوبی صورت گرفته که قابل تقدیر است و حضور استاندار ایلام در میدان اربعین پررنگ است.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه لازم است که صنایع دستی استان و ظرفیت های ایلام در غرفه هایی در مسیر تردد زوار در معرض نمایش قرار گیرد، گفت: معرفی ظرفیت ها و توانمندی های استان در اربعین فرصتی برای ارایه این ظرفیت ها و کمک به توسعه استان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه موکب داران زیادی در استان داریم که در ایام اربعین حسینی با تمام توان از زوار اربعین حسینی پذیرایی و استقبال می‌کنند، خاطرنشان کرد: ادارات و نهادهایی که می توانند از این موکب ها در راستای ارایه خدمات بیشتر به زوار از این مواکب پشتیبانی کنند.

به گزارش ایرنا، در هفته دولت(۲ تا ۸ شهریور) ۲۸۳ طرح در استان ایلام کلنگ زنی و افتتاح می شود./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.