تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

با اعتباری بالغ بر ۲۹۷ میلیارد تومان؛ ۱۱۲ پروژه شاخص توزیع برق در استان مرکزی افتتاح شد

با اعتباری بالغ بر ۲۹۷ میلیارد تومان؛ ۱۱۲ پروژه شاخص توزیع برق در استان مرکزی افتتاح شد
نگاه اقتصاد - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: باید مسیر حرکت خودمان در استفاده از زیرساختها را از مصرف به سمت بخش‌های تولیدی ببریم و بخش‌های تولیدی باید در اولویت باشند.

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملی و به نقل از شادا، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، در سفر به استان مرکزی که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت، با حضور در شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، چندین پروژه توزیع برق در این استان را به صورت همزمان افتتاح کرد. در این بازدید، فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی، نمایندگان شهرستان های اراک و خمین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار اراک و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی، وزیر اقتصاد را همراهی کردند. این پروژه‌ها شامل ۱۱۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۹۷٠ ریال است.

 

فهرست پروژه های شاخص قابل افتتاح در هفته دولت در استان مرکزی شامل تامین برق متقاضیان جدید به میزان ۱٠ هزار انشعاب، احداث ۴ هزار و ۳۸۵ دستگاه چراغ روشنایی معابر و اصلاح و بهینه سازی شبکه برق ۲۵٠ روستا، احداث ۱۴۱ کیلومتر شبکه توزیع برق و همچنین احداث ۲۸۴ پست توزیع برق است.

 

سید احسان خاندوزی در این نشست اظهار کرد: یکی از اقدامات امیدبخش در هفته پولت به عنوان زیرساخت تعالی کشور مربوط به اقداماتی است که همکاران در حوزه تامین پایدار برق و با ویژگی در خدمت بخش تولیدی بودن است. وی افزود: باید مسیر حرکت خودمان در استفاده از زیرساختها را از مصرف به سمت بخشهای تولیدی ببریم و بخش های تولیدی باید در اولویت باشند. پایداری صنعت برق از اولویتهای اقدامات دولت در بخش انرژی است.

 

وزیر اقتصاد بیان کرد: نظام قیمت گذاری و چاره اندیشی برای حجم بالای تلفات انرژی در این حوزه نیز از اولویتهاست و امیدواریم با همکاری و تعامل همه بتوانیم ناکارامدی در حوزه صنعت برق را برطرف کنیم. همچنین فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی نیز در این نشست بیان کرد: پروژه انتقال برق برای ابرپروژه بیمارستان حضرت ولیعصر برای ساختمان جدید که طرف ۴۸ ساعت یکی از کم نظیرترین عملیات را انجام دادیم و ۹ کیلومتر کابل گذاری برق بیمارستان انجام شد.

 

وی افزود: بقیه نیازمندی های استان هم تامین شد و اتفاق عملیاتی بزرگ دیگر نیز مجموعه انتقال اب به شهرستان تفرش بود که ۶۳ کیلومتر عملیات انتقال برق کارگذاری میشود و ظرف هفته های اینده یکی از بزرگترین پروژه های صنعت آب و برق راه اندازی خواهد شد. محمودی میرعامل توزیع برق استان مرکزی نیز گزارشی از اقدامات انجام شده و پروژه های بزرگ ارائه کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.