تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت
نگاه اقتصاد - دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن هفته دولت را تبریک و تهنیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است: 
فرا رسیدن هفته دولت را که فرصت مغتنمی به منظور تبیین موفقیت‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، به آحاد مردم ایران اسلامی به ویژه دولتمردان دولت مردمی سیزدهم تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
هفته اول شهریورماه تحت عنوان هفته دولت نامگذاری شده است و یادآور حادثه‌ای بزرگ و اتفاقی تاریخی است که جمعی از دولتمردان جمهوری اسلامی و شهیدان رجایی و باهنر جان بر سر آرمان‌ها و ارزش‌ها گذاشتند و با خون خود پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را استوار ساختند.
هفته دولت، نماد خدمت‌رسانی به مردم و فرصت ارزشمندی است تا در راستای بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله ‌العالی) از طریق “جهاد تبیین” به عنوان یکی از مهم‌ترین عرصه‌های جهاد، دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای مردم تشریح و اثرات خدمات دولت در آبادانی و سرافرازی میهن اسلامی شفاف‌سازی شود.
اکنون که دومین سال از دولت انقلابی سیزدهم را پشت سر‌ می‌گذاریم همه وظیفه داریم به سهم خود ضمن حمایت از دولتمردان، تلاش‌های خود را در راستای تعالی میهن اسلامی و تحقق اهداف دولت و نظام اسلامی ارتقاء بخشیده و با تعهد و پشتکار در انجام وظایف محوله این مهم را قوام بخشیم.
بدون شک بخش قابل توجهی از موفقیت‌های دولت در مدیریت نقدینگی و رشد تولید، مرهون تلاش‌های شبکه بانکی است و در این میان جایگاه بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های تجاری کشور و بانک اول در میزان سرمایه ثبتی و شاخص “کفایت سرمایه” جایگاهی ویژه و تعیین‌کننده‌ای است. کارکنان متعهد و تلاشگر این بانک با مسئولیت‌پذیری مضاعف در ارائه خدمات مالی و بانکی به عموم مشتریان به ویژه واحدهای تولیدی، کارآفرینان، کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و…. علاوه بر پشتیبانی از رونق تولید و اشتغالزایی و ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، حرکت در مسیر تحقق اهداف شعار سال را سرلوحه اصلی کاری خود قرار داده‌اند و با اهتمام ویژه به حفظ منافع ملی، کوشش در راه آبادانی و سرافرازی میهن اسلامی را الگوی فعالیت‌ها و اقدامات خود تعیین کرده‌اند.
بار دیگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک عرض نموده، از خداوند متعال برای همگان سلامتی و موفقیت مسالت دارد.
اسماعیل للـه‌گانی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.