تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰

با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست و مدیران پست استانها

مراسم گرامیداشت۲۲اسفند و روز شهدا برگزار شد

مراسم گرامیداشت۲۲اسفند و روز شهدا برگزار شد
.

نگاه اقتصاد – همزمان با فرارسیدن بیست و دوم اسفندماه، روز بزرگداشت مقام شهدا، مراسم ویژه ای با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست و مدیران پست استانها بمنظور پاسداشت،تجلیل و یاداوری رشادت ها و فداکاریهای بی بدیل شهدای معزز پستی و تکریم از خانواده های این عزیزان بصورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان، در این دیدار که ظهر امروز نوزدهم اسفندماه بصورت ویدیو کنفرانس و با حضور مدیران ادارات پست استانها و خانواده های شهدای پستی برگزار شد، رمضانعلی سبحانی فر با اشاره به جایگاه والا و ارزشمند شهدا در فرهنگ و باور عمومی جامعه، گفت: راه شهدا را باید با خدمت صادقانه به خانواده های آنان ادامه داد چرا که شهدا همواره نظاره گر اعمال و رفتار ما هستند و از جمله قهرمانانی بودند که در زمان دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌ داشتی و تنها برای دفاع از حیثیت و کیان کشور در خط مقدم حضور داشتند و افتخار آفریدند.

 

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: بعد از شهدا همسر و خانواده آنها قهرمانان تعلیم و تربیت شدند و با صبوری و فداکاری، در راه انقلاب و اسلام ارزش آفرینی کردند.

 

مدیرعامل شرکت ملی پست در پایان این دیدار، یاد و خاطره شهدای والامقام شبکه پستی را گرامی داشت و اضافه کرد: شبکه پستی کشور به داشتن قهرمانانی جان برکف چون شهیدان بزرگوار در این مجموعه که در راه صیانت از آرمان های امام راحل و اهداف والای انقلاب و اعتلای نظام مقدس خالصانه از جان و مال و هستی خود گذشتند افتخار می کند.

 

این نشست با همراهی تفرشی مشاور وزیر ارتباطات در امور ایثارگران، فیلی مدیرکل پست استان، خانواده شهید همت حسینی از شهدای گرانقدر پست استان و دیگر مسئولین ارشد شرکت ملی پست و مدیران ادارات کل پست استانها انجام شد.

 

خاطر نشان می گردد بمناسبت تجلیل از خانواده های معظم شهدای پستی، هدایا و لوح های سپاس ویژه از طرف معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست و مدیرکل پست استان به خانواده های این عزیزان نیز اهدا گردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.