تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

استاندار ایلام: تردد در مرز مهران روان است

استاندار ایلام: تردد در مرز مهران روان است
ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه تردد در مرز بین المللی مهران با وجود افزایش تعداد زوار مراجعه کنند به این مرز روان است، گفت: ارکینگ بزرگ اربعین و پارکینگ‌های دولتی و خصوصی مهران ظرفیت پارک بیش از ۱۸۰ هزار خودرو را دارند.

 

 

” حسن بهرام‌نیا” روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در پایانه مرزی مهران، اظهار کرد: پارکینگ بزرگ اربعین ظرفیت ۱۰۰ هزار خودرو را دارد که با احتساب پارکینگ‌های دولتی و خصوصی، ظرفیت پارک بیش از ۱۸۰ هزار خودرو در شهر مهران فراهم شده است.

 

وی افزود: جهت رفاه حال زوار، پارکینگ شماره ۲ اربعین نیز ایجاد شده و نمازخانه، آبسردکن، چشمه سرویس بهداشتی ایجاد و فروشگاه نیز راه‌اندازی شده است.

 

استاندار ایلام گفت: پارکینگ شماره یک اربعین ظرفیت ۶۰ هزار خودرو و پارکینگ شماره ۲ ظرفیت پارک ۴۰ هزار خودرو را دارد.

 

وی با اشاره به وضعیت تردد زوار در استان، گفت: با وجود افزایش تعداد زوار مراجعه کننده به مرز مهران، تردد در این مرز روان است و هیچ مشکلی برای تردد زوار وجود ندارد.

 

رییس ستاد اربعین استان ایلام یادآور شد: همه امکانات و رفاهیات برای زوار مهیا شده است و زوار در پارکینگ بزرگ اربعین بدون معطلی سوار اتوبوس شده و راهی میدان اربعین می شوند.

 

وی با اشاره به نشست‌های مشترک با استاندار واسط عراق برای ارایه بهترین خدمات‌دهی به زوار، خاطرنشان کرد: یک قرارگاه مشترک در نقطه صفر مرزی ایجاد شده است که استانداران ایلام و واسط آخرین مسایل و مشکلات پایانه را مورد بررسی قرار می‌دهند و تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کنند.

 

بر اساس اعلام فرمانده انتظامی استان ایلام بیش از ۴۶۱ هزار نفر زائر اربعین حسینی تا ساعت ۱۲ امروز از مرز مهران تردد کرده اند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.