تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹

عضو خبرگان رهبری: اطلاع‌رسانی دستاوردهای دولت به مردم امیدآفرین است

عضو خبرگان رهبری: اطلاع‌رسانی دستاوردهای دولت به مردم امیدآفرین است
تهران- عضو مجلس خبرگان رهبری از برپایی نمایشگاه روایت خدمت استقبال کرد و گفت: اطلاع رسانی دقیق از اقدامات و تلاش های دولتمردان موجب افزایش امید در جامعه می‌شود.

 

حجت الاسلام محمود محمدی عراقی در حاشیه نمایشگاه روایت خدمت در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ما اظهار داشت: اصل این کار بسیار اقدام مبارکی است و دستگاه‌های دولتی کارنامه دو سال گذشته خود را در این نمایشگاه در معرض دید مردم قرار دادند که در حقیقت احترام به مردم کشور است.

وی افزود: اینکه مردم در بازدید از نمایشگاه فعالیت دستگاه‌های مختلف دولت را ببینند بسیار ارزشمند است.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: برای اطلاع مردم از دستاوردهای دولتمردان، رسانه ها باید فعال تر عمل کنند تا اقدامات دولت سیزدهم بهتر منعکس شده و مردم با مشاهده پیشرفت ها به آینده کشور امیدوارتر شوند.

حجت الاسلام عراقی خاطرنشان کرد: حضور بیشتر مردم در نمایشگاه سبب امیدآفرینی خواهد شد به ویژه حضور جوانان در چنین نمایشگاه‌هایی بسیار مهم است.

به گزارش ایرنا، بازدید از این نمایشگاه که در سالن های ۸ و ۹ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر شده برای عموم آزاد است و علاقه مندان می توانند تا ساعت ۱۶ امروز هفتم شهریورماه از بخش های مختلف و فعالیت دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها در قالب بیش از ۳۰ غرفه بازدید کنند.

این نخستین بار است که دولت سیزدهم پس از فعالیت ۲ ساله خود مهمترین اقدامات و دستاوردهای دولت مردمی را به نمایش گذاشته است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.