تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران خبر داد:

۵۹ خانواده تحت حمایت تهرانی صاحبخانه شدند

۵۹ خانواده تحت حمایت تهرانی صاحبخانه شدند
نگاه اقتصاد - مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان از صاحبخانه شدن 59 خانواده تحت حمایت این نهاد در پنج ماهه امسال خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حمید تیزهوش با ارائه گزارشی از عملکرد مدیریت تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان در پنج ماهه امسال، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶۰۵ خدمت عمرانی به خانواده های تحت حمایت ارائه شده است.
مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران، افزود: برای ارائه این تعداد خدمات عمرانی در این مدت زمان ۱۱ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان هزینه شده است.
وی با بیان اینکه هزینه‌های انجام‌ شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، کمک های خیّران و آورده مددجو و وام قرض‌الحسنه بوده است، بیان کرد: ۵۹ خانواده تحت حمایت در این مدت زمان خانه دار شده اند.
تیزهوش، بیان کرد: همچنین ۸۱ واحد مسکن روستایی در روستاهای اخترآباد و فیلستان برای خانواده های تحت حمایت در حال احداث است.
مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران، تصریح کرد: پروژه ۳۵ واحدی این نهاد در شهر ری با مشارکت خیران، کلنگ زنی آن انجام شده که در مدت ۱۸ماه تکمیل و تحویل مددجویان خواهد شد.
وی همچنین به تعمیرات مسکن جامعه هدف، اشاره کرد و گفت: ۳۲۷ خانواده تحت حمایت در این مدت زمان از خدمت تعمیرات مسکن با هزینه ای به مبلغ ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برخوردار شده اند.
تیزهوش یادآور شد: پیرو تفاهم نامه با شرکت گاز، لوله کشی رایگان گاز برای ۱۳۸ خانواده تحت حمایت نیز در دست اقدام است.
مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران،خاطرنشان کرد: در صورت حمایت و تأمین زمین از سوی نهادهای مربوطه و نیکوکاران می‌توانیم نسبت به تأمین مسکن خانواده‌های تحت حمایت با مشارکت سپاه سیدالشهداء (ع) و بنیاد مسکن اقدام کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.