تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵

فرهنگ سازی در خصوص سنجش اعتبار، موجب رشد اقتصاد می شود

فرهنگ سازی در خصوص سنجش اعتبار، موجب رشد اقتصاد می شود
نگاه اقتصاد
مدیران شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری ایران و گروه توسعه تجارت و فناوری تارا در نشستی، راههای توسعه فرهنگ سنجش اعتبار را بررسی کردند.
مدیرعامل شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری ایران در این نشست، گفت: ترویج فرهنگ اعتبارسنجی و رتبه بندی اعتباری موجب افزایش اعتبار و اعتماد برای  افراد و سازمانها و در نهایت توسعه کسب و کار و رشد اقتصادی می شود.
آقای قاسم پور افزود : اطلاعات ارزشمندی در خصوص مالیات، بیمه و رفتارهای افراد در مواردی همچون پرداخت جرایم رانندگی، عوارض شهرداری ها و نظایر آن وجود دارد که با توسعه مدلهای اعتبارسنجی، این داده ها در جهت شفافیت مالی و تقارن اطلاعاتی کمک خواهد کرد .
او خاطرشان کرد: دغدغه اصلی شرکت، امنیت داده هاست و به همین منظور با  مرکز راهبردی افتای ریاست جمهوری برای کسب استاندارد ISO/IEC27001:2013 و کسب گواهی نامه استاندارد سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) همکاری کرده ایم تا با ایمن سازی اطلاعات، باعث تداوم امنیت و اطمینان و همچنین کاهش تهدیدها و آسیب‌ها در ارائه خدمات به مشتریان شویم.
مدیرعامل شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری ایران همچنین گفت: همکاری با مرکز کنترل امنیت شبکه و فوریت‌های بانکی (کاشف) وابسته به بانک مرکزی نیز در راستای افزایش امنیت اطلاعات مشتریان و امن سازی زیرساختهای حیاتی در قبال حملات سایبری ، آغاز  شده است .
آقای قاسم پور ادامه داد: تمامی این فعالیتها در راستای تحقق محرمانگی ، یکپارچگی، دسترس پذیری اطلاعات و بی طرفی، در حال انجام است.
مدیرعامل گروه توسعه تجارت و فناوری تارا نیز با ابراز خرسندی از تلاشهای شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری ایران ، آمادگی این گروه را برای گسترش فرهنگ اعتبارسنجی و رتبه بندی، اعلام کرد.
آقای قنادپور گفت: رتبه اعتباری باید بستر اعتماد در معاملات و داد و ستدها باشد و در این زمینه به اطلاع رسانی و تبلیغات گسترده نیاز داریم.
او تصریح کرد: از تمامی ابزارهای رسانه ای گروه برای ترویج موضوع سنجش اعتبار، استفاده و در این زمینه با شرکت مشاوره رتبه بندی ایران، همکاری می کنیم.
مدیرعامل گروه توسعه تجارت و فناوری تارا در پایان گفت: این گروه، امکان خرید اعتباری و بدون کارمزد از شبکه‌ فروشگاهی و مراکز خدماتی در سراسر کشور را به صورت حضوری و آنلاین، فراهم کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.