تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

عضو هیات رییسه مجلس: طراحان شایعه‌ اخراج اساتید، پروژه مهاجرت نخبگان را دنبال می‌کنند

عضو هیات رییسه مجلس: طراحان شایعه‌ اخراج اساتید، پروژه مهاجرت نخبگان را دنبال می‌کنند
تهران - عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، رویکرد مخالفان دولت سیزدهم را در راستای ایجاد یاس و نا امیدی میان مردم ارزیابی کرد و گفت: مخالفان دولت با جوسازی‌های دروغین در مورد اخراج اساتید دنبال اجرای پروژه مهاجرت نخبگان هستند.

علی کریمی فیروزجایی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ما درباره تلاش برخی رقبای سیاسی برای القای نگاه امنیتی دولت به دانشگاه‌ها گفت: این موضوع را ما هم در برخی از رسانه‌های مخالف دولت دیده‌ایم ولی گزارش رسمی که به مجلس یا کمیسیون‌های تخصصی برسد که در دانشگاهی، استادی اخراج شده، هنوز دریافت نشده است.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی افزود: اگر در مواردی قطع همکاری‌ با استادی در دانشگاه انجام شود، قطعا به دلیل مسائل قانونی‌ و اداری بوده و موضوع سیاسی مطرح نیست لذا اخراج اساتید کذب بوده و فضاسازی رسانه‌ای دشمنان است.

وی تأکید کرد: برخی از رقبای دولت برای حضور در انتخابات، فضاسازی رسانه‌ای را برنامه ریزی کردند تا توفیقاتی که توسط دولت سیزدهم و مجلس یازدهم در دو سال گذشته کسب شده به کام مردم تلخ کنند.

نماینده مردم بابل در مجلس با بیان اینکه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، آماده رسیدگی به حقوق مردم در این خصوص است، گفت: تاکنون گزارش موثقی به مجلس در این باره ارائه نشده و بیشتر فضای سازی و تلاش رسانه‌های مخالف دولت برای مخدوش کردن دستاوردها و عملکرد دولت سیزدهم است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: رویکرد رسانه‌های مخالف دولت و دشمنان انقلاب اسلامی، دنبال کردن پروژه یاس و ناامیدی در بین مردم است و آنها تلاش می‌کنند با جوسازی‌های دروغین سبب فراری دادن نخبگان از کشور شوند.

کریمی خاطرنشان کرد: به‌رغم عنادورزی دشمنان، اساتید انقلابی تلاش می‌کنند تا چنین پروژه‌هایی را خنثی کنند و اینگونه فضاسازی‌ها خللی در اراده مجلس و دولت برای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی ایجاد نخواهد کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.