تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶

میزبانی بانک قرض الحسنه مهر ایران از زائران اباعبدالله الحسین(ع) در مرز مهران + گزارش تصویری

میزبانی بانک قرض الحسنه مهر ایران از زائران اباعبدالله الحسین(ع) در مرز مهران  + گزارش تصویری
اختصاصی نگاه اقتصاد: بانک قرض الحسنه مهر ایران همگام با دیگر خادمان زوار آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام در ایام اربعین ۱۴۰۲ میزبان عاشقان این حضرت در مرز بین المللی مهران بود.

 

 به گزارش پایگاه خبری نگاه اقتصاد: علی اصغر کائیدی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران – استان ایلام گفت: موکب قرض الحسنه بانک قرض الحسنه مهر ایران با مشارکت کلیه کارکنان این بانک در سراسر کشور با اهدای بخشی از حقوق خویش همچنین مساعدت‌های مدیرعامل محترم و جهادی بانک آقای دکتر شمسی نژاد در پل زائر منتهی به نقطه صفر مرز مهران ایجاد گردید.
وی افزود: این بانک با هماهنگی کمیته ستاد اربعین در استان ایلام یک حرکت جدید در حوزه تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و حجاب و عفاف شروع نمود و اولین حسینیه تخصصی کودک را در ایام اربعین در کنار موکب بانک قرض الحسنه مهر ایران ایجاد نمود.
وی اضافه کرد: هزینه چاپ بیلبوردهای محیطی مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت و حجاب و عفاف در ایام اربعین حسینی در سطح استان ایلام از طریق مبالغ اهدایی کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران تقبل گردید.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان ایلام خاطرنشان ساخت: این بانک با همکاری گروه جهادی شهید چمران از استان تهران و گروه جهادی مستقر در استان ایلام اقدام به آموزش‌های لازم به کودکان زائرین و تکمیل اوقات فراغت این کودکان در حسینیه مهر ایران اعم از آموزش نقاشی، مونتاژ خودروهایی اسباب‌ بازی و پخش فیلم‌های کودکانه مرتبط با فرهنگ اربعین نمود، که این اقدام مورد توجه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین امام جمعه شهر مهران، فرمانده عالی سپاه در استان و… قرار گرفت.
 وی اظهار داشت: موکب بانک قرض الحسنه مهر ایران و حسینیه کودک مستقر در کنار این موکب مجموعاً به مساحت ۲۵۶ متر در مسیر اصلی تردد زوار آقا اباعبدالله الحسین (ع) دایر گردید که علاوه بر فعالیت در حوزه‌های فرهنگی روزانه حدود سه هزار پرس صبحانه گرم و سرد، هشت هزار لیوان انواع شربت و نوشیدنی‌های خنک و دوهزار بطری آب معدنی اقدام به خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی می نماید.
 کائیدی در ادامه با اشاره به حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، رئیس اداره کل روابط عمومی بانک قرض الحسنه و هیئت همراه در موکب این بانک در مرز مهران گفت: این اقدام نشان از توجه اولیا بانک به کنگره عظیم اربعین دارد، که به سهم خویش از این توجه خالصانه جناب آقای دکتر شمسی‌نژاد، دکتر ازگلی و هیئت همراه تشکر می‌کنم.
ایشان در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به استقبال کلیه همکاران بانک قرض الحسنه مهر ایران از این اقدام خداپسندانه، این رویداد معنوی در سال‌های آتی به صورت گسترده‌تر و با شکوه‌تر و در عین حال با خدمات بیشتر و بهتر برپا گردد، و در صورت بروز نقاط ضعف احتمالی با برطرف کردن آنها همه با هم بتوانیم به عنوان قطره‌ای از دریا در خدمت رسانی به زائرین حرم عشق پای کار باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.