تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰

۸۰ درصد تردد از مرز مهران مربوط به بازگشت زوار است

۸۰ درصد تردد از مرز مهران مربوط به بازگشت زوار است
ایلام - مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای ایلام گفت: ۸۰ درصد تردد زوار از مرز بین المللی مهران مربوط به بازگشت زائران به کشور است.

 

“سیدزاهدین چشمه خاور” روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ما در مرز مهران با اشاره به تلاش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در تامین ناوگان حمل و نقل جهت جابجایی زوار، اظهار کرد: تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شده و تا سه روز پس از اربعین عوامل راهداری در مرز مهران مستقر بوده و خدمات رسانی خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام یادآور شد: هم اکنون هزار دستگاه اتوبوس در داخل پایانه برکت مهران دپو شده و به همین تعداد اتوبوس در حال برگشت به پایانه هستند.

چشمه خاور بیان کرد: هیچ گونه مشکل خاصی جهت جابجایی زوار در مرز مهران وجود ندارد و عوامل مجموعه راهداری تا بازگشت آخرین زوار آماده خدمت رسانی هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح جاده های استان ایلام و مرز مهران، گفت: به منظور تسهیل در تردد زوار محوطه پایانه برکت آسفالت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ادامه داد: در پایانه شهید سلیمانی و برکت نیز ۳۶ هزار متر مربع سایبان، ۱۴ هزار متر مه پاشی وجت فن نصب شده است.

چشمه خاور یادآور شد: ۲۰۰ کیلومتر آسفالت، سه هزار کیلومتر خط کشی، ۱۶۰کیلومتر شانه سازی، ۶۰ هزار عدد تابلو و علایم و ۱۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.

مرز مهران یکی از کانون های اصلی تردد زوار عتبات عالیات و اربعین حسینی است و بر اساس پیش بینی ها بیش از ۶۰ درصد تردد زوار اربعین حسینی از طریق مرز مهران انجام شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.