تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام خبر داد؛

استقبال جامعه زوار از فعالیت‌های فرهنگی و هنری موکب شین

استقبال جامعه زوار از فعالیت‌های فرهنگی و هنری موکب شین
نگاه اقتصاد

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در گفتگو با خبرنگاران گفت: موکب هنرمندان ایلام و ایران ( شین ) تلاشی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، حوزه هنری استان و بسیج هنرمندان است که از سال گذشته فعالیت‌های فرهنگی و هنری خود را در مسیر برگشت و در کمربند شرقی ایلام آغاز نموده است.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، حسن اسدی نیا افزود: در اربعین امسال تصمیم گرفته شد که این موکب در مسیر رفت و در سه راهی کارزان بر پا شود و از چهارم شهریور ماه فعالیت خود را آغاز نموده و تا روز اربعین به فعالیت خود ادامه می دهد.

 

وی تاکید کرد: فعالیت‌های انجام گرفته در موکب شین با همکاری و همراهی اصحاب فرهنگ و انجمن‌های هنری و هنرمندان انجام می گیرد.

 

اسدی نیا در مورد فعالیتهای انجام شده در موکب شین اظهار کرد: مجموعه فعالیت‌های هنری اعم ازحضور شاعران ، گروه‌های سنج و دمام ، گروه‌های سرود ، آیین‌های استان در رابطه محرم، پخش فیلم توسط سینما سیار و همچنین هنرهای تجسمی و نمایشگاه‌های عکس از فعالیت‌های خوبی بود که در این مجموعه انجام گرفت و خوشبختانه مورد استقبال جامعه زوار نیز قرار گرفت.

معاون هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام افزود: علاوه بر سه راهی کارزان، ما در مبادی ورودی و خروجی استان نیز موکب‌های سیار را برپا نموده ایم و هنرمندان هر روز در این موکب ها به اجرای برنامه‌ می‌پردازند.

 

وی ادامه داد: همچنین با همکاری جامعه هنری در مهران و در پایانه برکت متراژ بالایی از دیوار نویسی برای موکب المهدی شمیرانات انجام شد که این امر با تدبیر سردار هادی مقدور شد که از همراهیشان تقدیر و تشکر می کنم.

 

اسدی نیا در خصوص سایر فعالیتها در مرز مهران نیز گفت: در مرز مهران ما نمایشگاه عکس دایر کردیم و در مناسبات مذهبی و برپایی نماز یکسری همراهی‌ها را داشتیم که امیدوارم مورد رضایت پروردگار متعال و امام حسین (ع) قرار گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.