تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۴۵

پارک ممنوع * زهرا قاسمیان

پارک ممنوع  * زهرا قاسمیان
نگاه اقتصاد - یکی از پدیده های چشمگیر بخصوص در شهر ما، وجود ماشین های زیاد و البته تک سرنشین در خیابان های کوچک و غیر استاندارد ماست.

خود این ماشین ها و دارایی اشخاص به خودی خود، مشکلی ایجاد نمی کند، اما این مسئله زمانی به تبدیل به معضل می شود که راننده ی این خودروها هر لحظه ای که نیاز به توقف داشته باشد، ولو با بستن راه برای اشخاص دیگر هم شده، توقف می کند.

مسئله ی بدتر پارک ماشین ها به صورت دوبل در خیابان ها و محل های تردد اصلی در شهر و ورودی های شهر است. اگر در ساعت های ابتدایی صبح و در روزهای غیر تعطیل از این مسیرها عبور کنید، با صحنه ای از ماشین های پارک شده در دو طرف خیابان به صورت دوبل پارک شده مواجه می شوید به گونه ای که برای عبور از بین این حجم از اتومبیل و البته ماشین هایی که در حال تردد هستند، باید مانند شوماخر و در لحظه، حرفه ای عمل کنید و عبور کنید در غیر این صورت باید با عواقب آن مواجه شوید.

در بعضی از این مناطق، درمانگاه نیز قرار دارد که وای به حال فردی اگر در این زمان بدحال شود و نیاز به خدمات پزشکی داشته باشد. چرا که با این وضعیت فشردگی خیابان به آن بزرگی، خدمات برای بیماران هم سخت می شود. همچنین این قسمت ها از شهر، اکثراً از مسیرهای اصلی ورودی شهر هستند و دیدن این منظره ها درخور شهر نیست.

لازم است مسئولان مربوطه و پلیس راهنمایی و رانندگی با تدابیری که در تخصص خود آنهاست، مانع انجام این اعمال در خیابانها شوند و این مشکل را در این مناطق حل نمایند تا عواقب بعدی دامن گیر کسی نشود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.