تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

تقدیر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و دست‌اندرکاران موکب شین

تقدیر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و دست‌اندرکاران موکب شین
نگاه اقتصاد - علی هوشمند با صدور پیامی از اصحاب فرهنگ هنر و رسانه و دست‌اندرکاران موکب هنرمندان ایلام و ایران "شین" تقدیر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، متن پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایامی که در خدمتگزاری فرهنگی به زوار اربعین در موکب هنرمندان ایلام و ایران”شین” در شهرستان سیروان سپری شد، ایامی سراسر عشق حسینی بود و زوار اربعین شاهدان مستقیم هنرنمایی هنرمندان استان در طی ۱۱ روز فعالیت فرهنگی توأم با دلدادگی در این موکب بودند.

ضمن عرض تسلیت و تعزیت اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، بر خود وظیفه می‌دانیم که از صمیم جان قدردان عزیزانی باشیم که در این ایام حضور بی ریایشان در موکب شین در کنار شور حسینی، خالق شعور حسینی نیز بود.

بدینوسیله از نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار، امام جمعه محترم شهرستان سیروان، فرمانداری محترم و نیروهای امنیتی این شهرستان ، مسئولین محترم موکب خدوم بیناد مستضعفان، معاونت محترم امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همکاران زیرمجموعه این معاونت، حراست، روابط عمومی و سایر همکاران گرامی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان‌ها، همکاران و یاوران فرهنگی‌مان در حوزه هنری انقلاب اسلامی و بسیج هنرمندان استان، اصحاب فرهیخته فرهنگ، هنر و رسانه، هنرمندان مردمی و مخلص استان و راویان عشق حسینی با جادوی قلم و بیان، اصحاب فرهیخته رسانه استان که دوشادوش همکاران ما در موکب شین در امر اطلاع رسانی فعالیت‌های این موکب حرکت کرده و قبول زحمت فرموده و یاری‌گر ما در راستای اعتلای فرهنگ عاشورایی بودند و نیز سایر مدیران و مسئولان عزیز استان کمال تقدیر و تشکر را داریم.

امیدواریم قصور در ادای احترام بایسته تر و شایسته‌تر را بر ما ببخشایید و همین سپاس اندک را از ما بپذیرید. از خدای بزرگ و مهربان خواهان آنیم که حسین (ع) شفیع یکایک عزیزانی باشد که در این راه “خالصانه و صادقانه” قدم برداشته و از هیچ خدمتی فروگذار نکردند.

با احترام

علی هوشمند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.