تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴

همراه‌بانک صادرات ایران با قابلیت‌های جدید منتشر شد

همراه‌بانک صادرات ایران با قابلیت‌های جدید منتشر شد
ننگاه اقتصاد سخه اصلاح شده 2.8 همراه بانک صادرات ایران با قابلیت‌های بازنشانی خودکار رمز پیامکی و صدور و واگذاری چکنو (چک امن دیجیتال) و با امکانات متنوع بانکی منتشر شد.

 

 

 

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در این نسخه که ویژه دارندگان گوشی‌های اندرویدی است، مشکلات گزارش شده مربوط به برخی گوشی‌ها و دارندگان سیم‌کارت‌های رایتل رفع شده است.

 

مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند با مراجعه به وبسایت رسمی بانک به نشانی www.bsi.ir این اپلیکیشن را به‌صورت رایگان دریافت کنند.

 

همراه بانک صادرات ایران با داشتن قابلیت‌های فراوان در بخش‌هایی از جمله انتقال وجه درون‌بانکی، انتقال بین بانکی از طریق سامانه‌‌های پایا، ساتنا و پل، مشاهده‌ مانده و صورتحساب، خدمات مربوط به چک و کارت‌های بانکی، کارت به کارت شتابی و غیرشتابی، خدمات پرداخت اقساط و قبوض به صورت پرداخت اقساط تسهیلات بین و درون بانکی، امکان پرداخت قبوض از راه‌های مختلف و همچنین گزارش تراکنش‌ها و اطلاع از موجودی حساب‌ها و انواع کارت‌های بانک صادرات ایران، گزارش تراکنش‌های مربوط به تسهیلات و حساب‌های ارزی را برای مشتریان بانک فراهم کرده است.

 

همچنین این اپلیکیشن علاوه بر ارائه خدمات چک‌های صیادی و تعیین تاریخ سررسیدها و استعلام وضعیت چک‌های صادره، تمامی خدمات مربوط به چکنو به عنوان نخستین چک دیجیتال نظام بانکی کشور در بانک صادرات ایران را نیز در بستری امن، پرسرعت و با دقت ارائه می‌کند.

 

برقراری امکان ارتباط از طریق اینترنت، دسترسی به لیست شعب، اعلام نرخ ارز، اعلام شماره‌ شبا مربوط به حساب‌های سپهری و سایر خدمات بانکی در نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران از طریق سایت رسمی بانک به نشانی www.bsi.ir قابل نصب و استفاده است. برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی، نرم‌افزار همراه‌بانک صادرات ایران را تنها از وب‌سایت اصلی بانک دریافت کنید.

 

 

برای نصب همراه‌بانک صادرات ایران کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.