تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

‍ کسب پنج مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی کشور توسط بانوان ایلامی

‍ کسب پنج مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی کشور توسط بانوان ایلامی
ایلام - مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از ‍کسب پنج مدال رنگارنگ توسط بانوان ورزشکار ایلامی از مسابقات ساندا قهرمانی کشور خبر داد.

«شهاب شهبازی» در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در مسابقات ساندا قهرمانی کشور سبک شائولین چوان، پنج مدال رنگارنگ توسط تیم اعزامی هیئت ووشو استان ایلام کسب شده است.

وی افزود: در این مسابقات نازنین زهرا علی کرمی در رده جوانان مدال طلا،نرگس رضایی در رده جوانان مدال نقره، حریر آقابیگی در رده جوانان مدال نقره، هستی کاظمی در رده جوانان مدال برنز و کوثر عزیز منش در رده بزرگسالان مدال برنز کسب کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام اضافه کرد: در ادامه مسابقات تور جهانی تنیس کمتر از ۱۸ سال (J۵) که در زمین های تنیس شاهین البرز برگزار شد، مهرسا محمدرحیمی تنیسور شایسته ایلامی با کسب پیروزی های متوالی در جدول اصلی به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت تا با بهبود رنکینگ جهانی جود برای اولین بار به این مرحله راه یابد.

شهبازی عنوان کرد: با معرفی هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان ایلام، پرستو جلیلیان داور ملی والیبال ایستاده فدراسیون نیز در کلاس تطبیقی داوری والیبال نشسته در شهر شاهرود شرکت کرده و موفق به کسب عنوان داوری درجه یک والیبال نشسته شد.

۳۲ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان ایلام فعال هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.